کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که صبح امروز (دوشنبه) پس از سفر به دبی جهت برگزاری اردوی چند روزه، در سالن ورزشی باشگاه ایرانیان تمرین کرده بود، عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن این مجموعه برگزار کرد. این تمرین جدی و در عین حال با نشاط به مدت ۸۰ دقیقه طول کشید.

* ملی‌پوشان از ساعت ۱۸ تمرین خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. ابتدا ۱۷ بازیکن حاضر در اردو با هدایت دکتر دیه‌گو تمرینات آغازین که شامل گرم کردن و کارهای کششی می‌شد را انجام دادند تا بدن‌شان آماده تمرین روی چمن شود. سپس بازیکنان به گروه‌های دو نفره تقسیم شدند. این بازیکنان در این گروه‌های دو نفره به صورت ضربدری و سرعتی با هم پاسکاری می‌کردند. واکنش بازیکنان به توپ‌های دریافتی و سرعت عکس العمل‌شان بخش مهم این تمرین بود. همزمان با این بخش سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری، سه دروازه‌بان حاضر در اردو به صورت اختصاصی در کنار دن گاسپار تمرین می‌کردند.

* در ادامه کادر فنی از بازیکنان خواستند با پوشیدن کاورهای سفید و قرمز در بخش بسیار کوچک زمین، بازی پرفشار را تمرین کنند. در میانه‌های این بخش از تمرین هم سه دروازه‌بان حاضر در اردو تک به تک وارد جمع سایر بازیکنان می‌شدند و پس از حضوری کوتاه در این تمرین به تمرینات دروازه‌بانی بازمی‌گشتند.

* پس از این تمرین، بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و در یک طرف میدان به بازی درون تیمی پرداختند. در پایان بازیکنان با سرد کردن بدن‌های خود به استخر یخ رفتند.

* هوای عصر دبی از شرایط متبوع‌تری نسبت به صبح برخوردار بود اما باز هم درجه بالای رطوبت کار را برای بازیکنان در جریان تمرین سخت می‌کرد. نزدیکی شرایط آب و هوایی دبی به مسقط پایتخت عمان و انجام تمرینات در این شهر حاشیه خلیج فارس به لحاظ تطبیق‌پذیری می‌تواند کمک زیادی به ملی‌پوشان برای بازی شانزدهم مهر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.