سنگربان ملی‌پوش نفت می‌گوید عدم حضورش در ترکیب ۱۸ نفره به دلیل مشکل خانوادگی او بوده و از دستور کسی سرپیچی نکرده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش نفت درباره اینکه شنیده می‌شود او به دلیل مشکل انضباطی از ترکیب ۱۸ نفره نفت خط خورده است، اظهار کرد: در ابتدا از هم‌تیمی‌هایم به خاطر بازی خوبی که ارائه دادند تشکر می‌کنم اما ۹۵ دقیقه داخل رختکن نشسته بودم و بازی را نگاه می‌کردم. قبل از بازی هم به صلاحدید مربی در ترکیب ۱۱ نفره قرار نگرفتم. در آغاز بازی مربی از من خواست که با وحید شیخ‌ویسی گرم کنم اما به دلیل مشکل خانوادگی نتوانستم او را همراهی کنم که در نتیجه تصمیم گرفتم در ترکیب ۱۸ نفره نباشم.

دروازه‌بان نفت اضافه کرد: هیچ مشکلی با کسی ندارم و فصل گذشته هم بعد از هفته پنجم چند بازی بیرون نشستم اما دوباره به ترکیب بازگشتم. عدم آمادگی‌ام به خاطر مشکلات خانوادگی بود و به همین دلیل نتوانست در تمرین پیش از بازی آماده شوم.

وی با بیان اینکه وحید شیخ ویسی عملکرد خوبی در این بازی داشت گفت: شیخ ویسی دروازه‌بان خوبی است و در این چند سال هیچ مشکلی با هم نداشتیم. سال گذشته او هم چند بازی درون دروازه قرار گرفت و سپس من جای او را گرفتم. او دوست خوب من است. همه ما تلاش می‌کنیم که نفت موفق شود. از کادر فنی و باشگاه معذرت می‌خواهم که نتوانستم آن‌ها را همراهی کنم وگرنه مشکلی با کسی ندارم.

بیرانوند در پایان گفت: نمی‌دانم چرا مطالبی را مطرح می‌کنند که باعث ایجاد حاشیه می‌شود. امیدوارم که کادر فنی من را به خاطر این عدم آمادگی ببخشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.