کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید این تیم از گذشته بدهی مالی داشته و در آینده هم خواهد داشت و این طور نیست که بدهی‌ها به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل نفت گفت: بازی جنگنده و درگیرانه‌ای را مشاهده کردیم با توجه به شرایط خاص این بازی توانستیم پیروز این میدان باشیم. این پیروزی باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان می‌شود و خوشحالم که صدر جدول را در اختیار گرفته‌ایم. امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه داشته باشد.

معاون ورزشی استقلال با بیان اینکه مشکلات مالی در استقلال از گذشته وجود داشته،‌ افزود: مشکلات از گذشته وجود داشته و خواهد بود. مهم این است که این مشکلات را جمع کنیم و نگذاریم تبدیل به حاشیه و مشکل شود.

وی اضافه کرد: بازی خوبی را دیدیم و در یک ربع آخر بازی سرتاسر هجومی بود. استقلال امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه داد چرا که پس از ۲۰ روز بدنسازی مداوم، می‌توانست کمک روحی مناسبی برای بازیکنان باشد با این پیروزی صدر جدول را هم در اختیار گرفته‌ایم و شارژ روحی مناسبی است.

جویباری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال به مانند چند بازی گذشته باز هم اسپانسر ندارد، توضیح داد: از قبل هم قرار بر این بود که در این بازی اسپانسری نداشته باشیم چرا که قرارداد داشتیم از بازی بعد شاهد حضور اسپانسر خواهیم بود.

معاون ورزشی استقلال درباره تجمع تعدادی از بازیکنان مبنی بر عدم وصول چک‌های باشگاه استقلال گفت: ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان پاس شده و ان‌شاءالله ۵۰ درصد دیگر در هفته دیگر پاس خواهد شد. در استقلال این گونه مسائل وجود داشته اما باید بتوانیم آن‌ها را جمع کنیم.

او همچنین درباره مشکل ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی نیز گفت: او این هفته در جلسه کمیته انضباطی حضور خواهد داشت و باید ببینیم که باشگاه چه جریمه‌ای را برای او در نظر می‌گیرد. اگر دلش خواست در تیم می‌ماند و اگر نخواست می‌تواند تیم را ترک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.