در شبی که ستاره آرژانتنیی بارسلونا دو گل زد و یک پنالتی به هدر داد، شاگردان لوئیس انریکه میهمان خود لوانته را در هم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مسابقات فوتبال باشگاه‌های اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری چهار بازی به پایان رسید که طی آن تیم‌های بارسلونا، اسپورتینگ خیخون، ویارئال و رایو وایکانو مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در یکی از این بازی‌های ۷۶ هزار و ۱۳ نفر در ورزشگاه نیوکمپ از نزدیک دیدار تیم‌های بارسلونا و لوانته را تماشا کردند. آبی‌و‌اناری‌ها که هر سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بودند در این دیدار هم با نتیجه ۴ بر یک میهمان خود را در هم کوبیدند و جایگاه نخست جدول را بار دیگر به خود اختصاص دادند.

بارسلونا در این دیدار با گل‌های مارک بارترا (۵۰) و نیمار (۵۶) از میهمان خود پیش افتاد. در ادامه لیونل مسی در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد ویکتور کاسادسوس یکی از گل‌های خورده را برای لوانته جبران کرد. بارسلونا در ادامه بر حملات خود افزود و در دقیقه ۷۶ یک پنالتی نصیب این تیم شد که مسی آن را به هدر داد. البته ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها در دقیقه ۹۰ ناکامی خود در زدن پنالتی را جبران کرد و گل دوم خود و گل چهارم بارسلونا را به تور دروازه لوانته دوخت.

شاگردان لوئیس انریکه با این برد ۱۲ امتیازی شدند و به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشتند. لوانته هم دو امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در رده نوزدهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت‌هاست.

در سایر دیدارهای برگزار شده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

دپورتیوو لاکرونیا ۲- اسپورتینگ‌خیخون ۳

ویارئال ۳ - اتلتیک بیلبائو یک

لاس‌پالماس صفر - رایو وایکانو یک

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رئال مادرید و ویارئال هر دو با ۱۰ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.