کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئال مادرید در دیداری سخت و دشوار موفق شد گرانادا را با یک گل از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگای اسپانیا عصر امروز با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال مادرید یکی از شانس‌های قهرمانی، در خانه برابر گرانادا به میدان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر رئالی‌های میزبان به پایان رسید.

تیم رئال که دو پیروزی پرگل در روزهای اخیر با گلزنی کریستیانو رونالدو به نام خود ثبت کرد در این دیدار توانست دروازه خودش را بسته نگه دارد. در این دیدار کریستین رونالدو هرچه تلاش کرد نتوانست گلزنی کند تا همچنان تعداد گل‌هایش در عدد ۴۹۹ باقی بماند. رونالدو تاکنون در تیم‌هایی که بازی کرده مجموعا ۴۹۹ گل زده است و دو گل تا رسیدن به برترین گلزن تاریخ رئال فاصله دارد. او در دقیقه ۲۱ مسابقه می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما درخشش دروازه‌بان گرانادا و بی‌دقتی کریم بن زما باعث شد تا این توپ تبدیل به گل نشود. البته گرانادا پس از این صحنه توانست دروازه رئال را باز کند که داور این گل را آفساید تشخیص داد.

رئالی‌ها در ادامه، موقعیت‌هایشان را یکی پس از دیگری به هدر دادند. این بار نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا در دقیقه ۳۰ موقعیت گلزنی برای تیمش ایجاد کند ولی مودریچ هم‌تیمی رونالدو قدر این فرصت را نداست. در اواخر نیمه نخست نیز ایسکو می‌توانست از پشت محوطه جریمه گلزنی کند که او نیز موفق نبود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم رئالی‌ها که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند سراپا حمله شدند و مزد بازی برترشان را در دقیقه ۵۴ گرفتند؛ جایی که کریم بن زما سومین گل فصلش را به ثمر رساند و توانست در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه گرانادا را باز کند. ناواس که پس از رفتن کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید شده است، در ادامه با چند واکنش خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا نشان دهد که جانشین شایسته‌ای برای کاسیاس محسوب می‌شود.

در اواخر نیمه دوم نیز کریشف جوان به میدان آمد تا شاید بتواند گل دوم تیمش را به ثمر برساند ولی او نیز موفق نبود و این دیدار با برتری یک بر صفر غول‌های شهر مادرید به پایان رسید.

در ادامه رقابت‌های لیگا فردا شب بارسلونا صدرنشین این رقابت‌ها باید برابر لوانته به میدان برود. همچنین در دیگر دیدارهای این هفته، والنسیا با رئال بتیس و اتلیکو مادرید با ایبار مسابقه خواهند داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.