کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لباس‌های جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه فصل در سه رنگ طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید تیم فوتبال پرسپولیس امشب (شنبه) در هتل المپیک برگزار شد که این مراسم حواشی زیر را به همراه داشت:

* علی‌اکبر طاهری به محض ورود به مراسم با اعضای کادرفنی و بازیکنان و همچنین جعفر کاشانی خوش‌وبش کرد.

* در شرایطی که تمام اعضای کادرفنی کنار هم نشسته بودند، مصطفی قنبرپور ترجیح داد کنار سرپرست باشگاه بنشیند.

* در شرایطی که قرار بود مجری مراسم، محسن افشانی، بازیگر سریال‌های تلویزیونی باشد، اما او تأخیر داشت تا پندار خمارلو آغازگر مراسم باشد. البته افشانی برای رونمایی از پیراهن سرخپوشان خودش را به هتل رساند.

* پیش از سخنرانی علی‌اکبر طاهری، مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی ایران آغاز شد.

* سوشا مکانی،‌ به عنوان دروازه‌بان اول تیم، محسن بنگر، هادی نوروزی و رضا نورمحمدی، به عنوان کاپیتان‌های سرخپوشان، رامین رضاییان به عنوان نماینده بازیکنان تازه‌وارد تیم و مهدی طارمی به عنوان بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس شش بازیکنی بودند که از پیراهن‌های جدید این تیم رونمایی کردند.

* نکته جالب این مراسم آنجا بود که شش بازیکن حاضر در بالای سن برای رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس اَخم کرده بودند و به زحمت به دوربین‌ها لبخند می‌زنند.

* مهرداد کفشگری از اینکه جزو شش بازیکن منتخب برای رونمایی از پیراهن‌های جدید حضور نداشت، ناراحت شد و این ناراحتی‌اش را به محمود خوردبین انتقال داد. البته سرپرست پرسپولیس از هماهنگی‌های این کار ابراز بی‌اطلاعی کرد.

* پیراهن‌های جدید پرسپولیس در سه رنگ قرمز، سفید و مشکلی طراحی شده است.

* در حاشیه مراسم آنالیزور تیم پرسپولیس با اعضای کادرفنی این تیم عکس سلفی گرفت.

* برانکو ایوانکوویچ که بسیار سرحال بود، بارها با خبرنگاران شوخی کرد.

* مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی سرخپوشان دقایقی با حسین عبدی صحبت کرد.

* پس از پایان مراسم طاهری در کنار نماینده شرکت آل‌اشپورت با پیراهن جدید پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.