محمد اسلامیان از محمدزاده رئیس کمیته اخلاق به خاطر حرف هایی که علیه کروش زد، انتقاد می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ موضع گیری ها درباره حرف های محمدزاده رئیس سابق کمیته اخلاق ادامه دارد. او پس از برکناری، مصداق آن فردی است که با خود همه را به پائین می کشد. محمدزاده در مصاحبه هایی که البته در قامت رئیس کمیته اخلاق نیست، حرف از «شیتیل» به زبان آورد و گفت: «اگر شیتیل(رشوه) بگیر بودم در فدراسیون فوتبال می ماندم!» به هر حال او نزدیک به دو سال بر مسند کمیته ای به نام «اخلاق» بود و حداقل کفاشیان توقع داشت پس از استعفا و کناره گیری، آرام تر رفتار کند. محمدزاده حتی کروش را نشانه رفت و زندگی شخصی او را با کلمه «فساد» توصیف کرد؛ جمله ای که واکنش کفاشیان را سریعا در پی داشت: «درست نیست چون از فدراسیون رفته این حرف ها را بزند. او اصلا از کجا از زندگی شخصی کروش خبر دارد؟!» در موج حملات به محمدزاده، تازه ترین انتقادها از سوی اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی صورت گرفته است. او که جزو موافقان مربی پرتغالی است، در این باره با ناراحتی می گوید: «من واقعا از این حرف‌ها متاسفم. می‌خواهم درباره این مساله دوباره به حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه هنگام بازی با هند اشاره کنم. حدود سه هزار ایرانی در بنگلور زندگی می‌کنند که اکثر آنها دانشجو هستند. دیگر ایرانی‌هایی که در هند زندگی می‌کنند نیز تقریبا زندگی دانشجویی دارند، اما با وجود این شرایط ساعت‌ها راه را پیمودند تا تیم ‌ملی را تشویق کنند، اما منِ مسئول به جای این که به تیم ‌ملی کمک کنم راه دیگری را انتخاب می‌کنم.»

او با اشاره به مزایای موفقیت تیم ملی توضیح می دهد: «صعود به جا‌م جها‌نی برای ۸۰ میلیون ایرانی و تمامی مسئولان کشور مهم است و به همین خاطر ما مربی در حد کروش به ایران آوردیم که در سابقه‌اش دستیاری اول فرگوسن را می‌بینیم. شما می‌دانید فرگوسن هر کسی را به عنوان دستیار اول خود انتخاب نمی‌کند، اما کروش سال‌ها در کنار او کار کرد و در ر‌ئال‌ ماد‌رید و پرتغال نیز سرمربی بود. با چنین رزومه‌ای کروش در شرایط تحریم به ایران آمد و آبروی خودش را وسط گذاشت. شما می دانید مربیانی در این سطح حیثت فنی برایشان بسیار مهم است. او با تمامی مشکلاتی که به لحاظ امکاناتی داشتیم تیم ‌ملی را به جا‌م جها‌نی برد و نتایج نسبتا خوبی را در برزیل کسب کرد. اکنون نیز در شرایط سخت و کمبود امکانات تیم ‌ملی کارش را جلو می‌برد و بهتر است به جای این صحبت‌ها به تیم ‌ملی کمک کنیم. همه ما انسان هستیم و مخلوق خدا و نمی‌شود خیلی راحت هر حرفی که به نظرمان می‌رسد را مطرح کنیم. »

محمدزاده در گفت و گوی جنجالی خود گفت که پرونده ای درباره فساد در زندگی شخصی کارلوس کروش دارند. او گفت حتی این پرونده و جزئیاتش را در اختیار مجلس قرار داده اند. پس از جنجال هایی که به وجود آمد، محمدزاده سریعا این مصاحبه را تکذیب کرد اما خبر نداشت فایل صوتی مصاحبه اش از سوی یک خبرگزاری افشا می شود. همین مسئله در روزهای اخیر به قدر کافی برای محمدزاده دردسرساز بوده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.