کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به عملکرد داور دیدار تیمش مقابل صبا به شکل جالبی اعتراض کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صبای قم که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: ما امروز تلاش فراوانی کردیم و نسبت به حریف سرتر بودیم. بازیکنان ما موقعیت‌های گل آنچنانی به صبا ندادند، اما متأسفانه در لحظات آخر گل خوردیم و بازی مساوی شد.

وی در واکنش به اظهارنظر علی دایی مبنی بر اینکه تیمش از استقلال خوزستان سرتر بوده است، خاطرنشان کرد: نظر دایی برای خودش محترم است. اصلاً من در این مورد صحبت نمی‌کنم. حتماً دایی تشخیص داده که تیمش سرتر از تیم من بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد عملکرد تیم داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم عنوان کرد: اگر نام من علی دایی بود، داور توپ‌های ۵۰-۵۰ را به نفع ما می‌گرفت. بالاخره دایی جلوه رسانه‌ای خوبی دارد و داوران توپ‌های ۵۰-۵۰ را به نفع او می‌گیرند. واقعاً داور در صحنه‌هایی که هیچ خطایی هم اتفاق نمی‌افتاد، به نفع صبا سوت می‌زد، اما در شرایط برعکس خطاهای ما را نمی‌گرفت.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا این نوع اعتراضش به داور، توجیه پیروز نشدن تیم اوست، گفت: من دنبال توجیه نیستم، اما واقعاً داور موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به نفع صبا سوت می‌زد. شاید اگر این موقعیت‌ها را به نفع ما سوت می‌زد می‌توانستیم روی ضربات آزاد موفق شویم.

وی درباره اینکه چرا حمدالله ابدام را که بازیکنی دفاعی است از زمین بیرون کشیده و فرشاد سالاروند تهاجمی را به بازی آورده، اظهار داشت: هدف ما این بود که بتوانیم روی ضدحملات عملکرد بهتری داشته باشیم و بعد هم به خودم مربوط است که چطور تعویض کردم، چون تعویض جزو اختیارات سرمربی و با نظر اوست! اگر هم تعویض تدافعی انجام ندادم برای اینکه می‌خواستم گل‌های بیشتری به صبا بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.