کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

امید عالیشاه عامل شروع یک درگیری در مسابقه پرسپولیس - پیکان بود.

بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این مسابقه عالیشاه در حین زمین خوردن با پا بهمحمدصادق بارانی كاپیتان پیكان زد كه بارانی هم برگشت و با دست ضربه ای آرام به سراو زد. همین اتفاق باعث شد داور كارت زرد دوم را به بازیكن پیكان بدهد و او رااخراج كند. همین اتفاق باعث درگیری كوتاه بازیكنان پرسپولیس و پیكان شد كه كریمباقری هم سریع به سمت آن‌ها دوید و این باعث شد داور كریم باقری را هم از روینیمكت پرسپولیس اخراج كند. امید عالیشاه می‌گوید در این اتفاق مقصر نیست چراكهضربه به بازیكن پیكان، عمدی نبوده است.

*بازیبا پیكان چطور بود؟

پیكانیها همان طور كه پیش بینی می كردیم خوب بودند. خوب كار كردند و واقعا جنگیدند. اینتیم سال قبل در لیگ برتر بوده و تجربه كمی ندارد. چیزی هم برای از دست دادن نداشت.آمده بود كه روی یك اتفاق به گل برسد و بعد هم گل زده اش را حفظ كند.

*ولیتیم لیگ یكی نباید برای پرسپولیس رقیب سختی باشد. شما باید راحت تر پیكان را میبردید.

دیدیدكه چند موقعیت گل داشتیم و استفاده نكردیم. ضربات آخر را خوب نزدیم. باید بهتر وراحت تر گل بزنیم.

*درمرحله بعد هم حریف ملوان شدید.

ملوانتیم لیگ برتری است و جلوی آن‌ها كار سخت تری داریم. مخصوصا كه ملوان هم متخصص جامحذفی است. جلوی ملوان باید كمتر اشتباه كنیم چون آن‌ها تیم لیگ برتری هستند وتجربه بالاتری نسبت به پیكان دارند.

*چرابا بازیكن ملوان درگیر شدی؟

منكاری نداشتم. خودش آمد زد توی سر من. تازه سر من ضربه خورده بود و او نباید به سرمضربه می زد.

*ولیضربه ای كه تو با لگد زدی محكم تر از ضربه او بود.

من كهعمدی نزدم. اصلا قصد درگیری نداشتم. خودش آمد سمت من و می خواست درگیری را شروعكند. من كاری كردم؟

*بهنظر می رسید ضربه ای كه زدی عمدی بوده.

نهواقعا عمدی نزدم. تعادلم را از دست دادم و پایم به او خورد.

*كریمباقری چرا آمد جلو؟

آقاكریم آمد كه جلوی ایجاد درگیری را بگیرد. وقتی بازیكن حریف زد توی سر من، فكر می‌كردكه درگیری درست شود. سریع آمد جلو كه اجازه ندهد درگیری درست شود. او آمد و بهبازیكن حریف گفت كه برگردد به بازی و حاشیه درست نكند.

*پسچرا اخراج شد؟

نمیدانم. خودم هم نفهمیدم چرا داور اخراجش كرد.

*وضعیتپرسپولیس در لیگ بهتر می شود؟

قطعاشرایط خوب می شود. این هفته با سایپا بازی داریم. ان‌شاءالله ببریم و در جدول بالابیاییم.

*مشكلاتمالی تیم حل نشده؟

هنوزوضع مالی تیم خراب است ولی ما به آقا كریم قول دادیم كه درباره مسائل مالی اعتراضنكنیم. او خودش پیگیر این ماجرا است. به طور كلی وضعیت مالی نقش زیادی در نتایجتیم دارد. اگر مشكل اسپانسر حل شود خیلی از مشكلات دیگر هم حل می شود و نتایج خوبیمی گیریم.

*یعنیاگر پول نرسد، بد نتیجه می گیرید؟

وقتیپول نرسد، بازیكنان انگیزه شان را از دست می‌دهند. ولی ما تمام تلاشمان را میكنیم. ان‌شاءالله كه مدیران باشگاه هم این مشكل را حل كنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.