انتخابات باشگاه‌های لیگ دسته اول برای حضور در مجمع عمومی سازمان لیگ امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ، انتخابات باشگاه‌های لیگ دسته اول برای حضور در مجمع عمومی سازمان لیگ بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون و معاون اجرایی رئیس فدراسیون فوتبال در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای انتخابات، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گزارشی از جلسه روز گذشته با حضور امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و محمدرضا ساکت مشاور عالی و رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ و محمود کاظمی، مدیر پروژه فروش بلیت الکترونیکی در دفتر صداوسیما در مورد IPTV  ارائه کرد و در این گزارش در مورد آینده این پروژه طی سالیان آینده ابراز امیدواری شد.

نمایندگان ۱۴ باشگاه نفت آبادان، پارسه تهران، پاس همدان، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، فجر سپاسی، ایرانجوان بوشهر، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، خیبر خرم‌آباد، فولاد یزد، مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در جلسه امروز حضور داشتند که قرار بود دو نماینده از بین آنها انتخاب شوند.

پس از رأی‌گیری، علی زینعلی از تیم مس رفسنجان با ۹ رأی و محمود شیعی از تیم پیکان با هشت رأی به عنوان نمایندگان تیم‌های لیگ دسته اول در مجمع عمومی سازمان لیگ انتخاب شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.