قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: نگاه ما به تعطیلات لیگ، ملی است.

مجتبی سرآسیایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص تعطیلات ایجاد شده به واسطه برگزاری بازی‌های تیم‌ملی کشور در برابر هند و گوام اظهار کرد: باید در این خصوص پا جای پای تاج بگذاریم و بعد به این سوال پاسخ دهیم. وقتی مساله ملی مطرح می‌شود نمی‌توانیم تنها به خودمان نگاه کنیم. تیم ملی بحثی کلان و ۷۰ میلیونی است و باید برای موفقیت آن همه دست به دست هم دهیم.

سرآسیایی در خصوص منتفی شدن بازی تدارکاتی پدیده و ذوب آهن گفت: به هر حال قسمت این بود که این بازی برگزار نشود، تلاش زیادی در این خصوص کردیم اما متاسفانه بلیت برگشت از اصفهان به مشهد وجود نداشت به همین دلیل مجبور شدیم این مسابقه را لغو کنیم، ضمن اینکه بازی‌هایی با تیم‌های مشهدی مثل نسل ابومسلم برگزار کردیم و باز هم در برنامه داریم تا تیم از شرایط مسابقه دور نشود.

وی با تاکید بر عملکرد و تلاش خوب مجموعه تیم پدیده افزود: آنچه واضح است زحماتی است که بازیکنان و کادرفنی باشگاه پدیده می‌کشند، تلاش می‌کنیم و خوشحالیم که هر بازی از بازی گذشته بهتر و زیباتر فوتبال بازی کرده‌ایم و امیدواریم در بحث نتیجه هم بتوانیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم.

سرآسیایی در خصوص حضور مرادمند، مدافع تیم پدیده در اردوی تیم ملی امید کشورمان گفت: مرادمند نشان داده که بازیکن توانایی است و حتی این لیاقت را دارد که به تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز دعوت شود، ضمن اینکه در تیم پدیده هنوز هم جوانانی هستند که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را دارند. به هر حال امیدواریم که تیم پدیده در اردوهای بعدی تیم‌های ملی سهم بیشتری داشته‌باشد و بتوانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.