سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که برایش نظم و انضباط بیشتر از هر چیزی ارزش داشته و ممکن است تندخویی او در رعایت نظم و انضباط باعث از دست رفتن چند جام هم شده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرالکس فرگوسن در کتاب جدید خود با عنوان «رهبری» در بخشی از آن با اشاره به روش‌های مدیریتی خود، می‌گوید: نظم و انضباط از همان دوران کودکی با من عجین شده است. در روزهایی که مدسه می‌رفتم پدرم ساعت ۶ صبح پاهایم را تکان می‌داد تا از خواب بیدار شوم. شاید به همین خاطر بود که چند دهه بعد، به عنوان سرمربی، عادت کرده بودم که پیش از اینکه شیرفروش از راه برسد، در محل کارم حاضر شوم.

فرگوسن که در سال ۲۰۱۳ به حضور ۲۷ ساله‌اش روی نیمکت منچستریونایتد خاتمه داد، تصریح کرد: مردم به مدیران فرصت‌های بیشماری می‌دهند تا تازیانه در دست بگیرند، از این رو بهترین کار این است که از فرصت‌های خودتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اغلب اوقات نیازی نیست که از تنبیهات استفاده کنید تا پیام خود را به دیگران برسانید.

سرمربی پیشین شیاطین سرخ که در دوران پرافتخارتش با این تیم ۳۸ جام مختلف را فتح کرد، تصریح کرد: برای من نظم و انضباط بالاتر از هر چیز قرار داشت، حتی اگر به قیمت از دست دادن جام‌هایی تمام می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.