رئیس بایرن‌مونیخ فاش کرد که این باشگاه در تابستان پیشنهادی اغوا کننده برای مهاجم ملی‌پوش خود دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با روزنامه آلمانی « Suddeutsche Zeitung» چاپ مونیخ با اشاره به دریافت یک پیشنهاد خیلی خوب برای توماس مولر که در این فصل نقل و انتقالات به شدت مورد توجه منچستریونایتد بود، گفت: در مورد رقمی صحبت می‌کنم که حقیقتاً خیلی بالا بود. اگر من مدیر بانک بودم بدون تردید آن پیشنهاد را می‌پذیرفتم ولی به عنوان یک باشگاه ما این اجازه را به خودمان داده‌ایم که درها را به روی چنین پیشنهاداتی ببندیم و پشت در بمانیم. می‌توانم این قول را به همه بدهم که می‌توانیم جلوی چنین پیشنهاداتی هم مقاومت کنیم. با توجه به اینکه درآمد باشگاه‌های لیگ برتری انگلیس از حق پخش تلویزیونی مسابقات افزایش یافته، کار بایرن‌مونیخ برای حفظ بازیکنانش در آینده آسان نخواهد بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی تیم‌های لیگ برتری در فصل اخیر نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۵ رکوردشکنی کردند و مجموعاً ۸۷۰ میلیون پوند دلار صرف خرید بازیکنان موردنظرشان کردند که این چیزی دو برابر هزینه‌هایی است که باشگاه‌های سری A ایتالیا (۴۵۰ میلیون پوند) صرف بازیکنان جدید خود کردند.

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ با هشدار به شرکت پخش‌کننده برنامه‌های تلویزیونی آلمان یعنی ARD که رقابت در پخش مسابقات فوتبالی در آلمان را در حال واگذاری به شبکه‌ای همچون «اسکای» است، عنوان کرد: ARD به خود این اجازه را می‌دهد که مسابقات مرحله انتخابی و بازی‌های المپیک را از دست بدهد. مسابقاتی وجود دارد به نام بوندس‌لیگا که دلیلی ندارد رقابت برای پخش بازی‌های آن در تلویزیون را به یک شبکه پولی واگذار کند.

کارل هاینتس رومنیگه با اشاره به سطح سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس گفت: من آکادمی فوتبال منچسترسیتی را دیده‌ام و می‌توانم بگویم که بهتر از این نمی‌شود. من همچنین آکادمی‌ باشگاه‌های تاتنهام، آرسنال و چلسی را دیده‌ام که آنها هم شرایط مشابهی را دارند. باید بگویم که تمام باشگاه‌های انگلیسی از حیث فوتبال پایه پیشرفت خوبی داشته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.