معاونت حقوقی باشگاه استقلال گفت: از ابتدای فصل مخالف همکاری استقلال و کرار بودم اما نظر مظلومی استمرار فعالیت این بازیکن با باشگاه بود.

محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات رخ داده در اردوی آبی‌پوشان و اینکه کرار در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفته است، گفت: همانطور که می‌دانید امروز تعطیل است و هنوز گزارشی به من ارائه نشده است حتی گزارش شفاهی نیز به معاونت حقوقی و انضباطی واصل نشده و بهتر است ابتدا گزارش به دست ما برسد و پس از بررسی آن اظهارنظر کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید کمیته انضباطی باشگاه استقلال بهترین تصمیم را با لحاظ منافع باشگاه خواهد گرفت. البته کرار فصل گذشته به دلیل موضوعات انضباطی بخش مهمی از انرژی ما را گرفت و به خصوص در فصل گذشته این اتفاق زیاد رخ داد. بنده هم از ابتدای فصل جاری با ادامه همکاری کرار با استقلال مخالف بودم اما نظر پرویز مظلومی بر استمرار فعالیت این بازیکن با باشگاه بود و به همین دلیل هم ما مقاومتی نکردیم.

وی در پایان گفت: در هر صورت اکنون هم پیش‌داوری نمی‌کنیم و برابر آیین‌نامه تصمیم قانونی را اتخاذ خواهیم کرد.

به گزارش فارس، جاسم کرار به دلیل ترک ناگهانی و بدون اجازه اردوی استقلال در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفته و فردا گزارش آن به دست مسئولان خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.