تیم سوم جام‌جهانی ۲۰۱۴ با یک شکست دیگر در آستانه حذف در مقدماتی یورو ۲۰۱۶ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ملی هلند در ادامه نتایج ضعیف خود در مقدماتی یورو ۲۰۱۶ در خانه یک بر صفر مغلوب ایسلند شد و در آستانه حذف از تورنمنت سال آینده قرار گرفت.

در این بازی که از گروه اول رقابت‌های مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۶ و به میزبانی هلند در شهر آمستردام انجام شد، ابتدا روبن به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و در ادامه اخراج مارتینس ایندی در دقیقه ۳۳ کار تیم دنی بیلند را سخت کرد.

خطای بی‌مورد در دقیقه ۵۱ در محوطه جریمه میزبان، پنالتی گل شده  سیگوردسون را در پی داشت و در نهایت ایسلند با همین یک گل در خانه هلند سه امتیاز شیرین به دست آورد.

در دیگر بازی‌های گروه اول، جمهوری چک به سختی عقب‌ماندگی یک گله از قزاقستان کوچک را با ۲ گل «اسکودا» در دقایق ۷۴ و ۸۶ جبران کرد و در خانه پیروز شد.

ترکیه در زمین خودش گل دقیقه ۷۷ سلجوق اینان را از دست داد و لتونی با گل دقیقه ۹۰ یک امتیاز شیرین در خانه تیم سوم جام‌جهانی ۲۰۰۲به دست آورد.

در جدول گروه اول، پس از ۷ دور بازی، ایسلند با ۱۸ امتیاز در صدر است، جمهوری چک ۱۶ و هلند ۱۰ امتیازی در رده‌های دوم و سوم هستند، ترکیه با ۹، لتونی با ۴ و قزاقستان با یک امتیاز در رده‌های بعدی، درست مثل هلند بخت زیادی برای صعود ندارند.

در گروه دوم، بلژیک با گل‌های دقایق ۲۳ فلاینی، ۴۴ دی‌بروین و پنالتی دقیقه ۷۸ هازارد، گل اول بازی توسط ژکو در دقیقه ۱۵  برای بوسنی را بی‌ثمر کرد و ۳ بریک پیروز شد.

در دیگر بازی‌های این گروه قبرس یک بر صفر درخانه مغلوب گل گرت بیل برای ولز شد و رژیم صهیونیستی  ۴ بر صفر آندورا را برد.

در جدول گروه دوم، پس از ولز ۱۷ امتیازی، بلژیک با ۱۴ امتیاز در رده دوم است. رژیم صهیونیستی با ۱۲ و قبرس یا ۹ امتیاز، بوسنی تضعیف شده و ۸ امتیازی را پشت‌سر دارند و آندورای بدون امتیاز در رده آخر است.

ایتالیا با گل دقیقه ۶۹ گراتزیانو پله، برتری خفیف دور از انتظار خانگی مقابل مالت ضعیف را رقم زد، بلغارستان یک بر صفر درخانه مغلوب نروژ شد و بازی جمهوری آذربایجان و کرواسی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول گروه هشتم، ایتالیای ۱۵ امتیازی جلوتر از کرواسی ۱۴ و نروژ ۱۳ امتیازی صدرنشین است و بلغارستان ۸، جمهوری آذربایجان ۵ و مالت یک امتیازی در رده‌های بعدی قرار دارند.

کرواسی به دلیل تحرکات نژادپرستانه هوادارانش در بازی خانگی مقابل ایتالیا با کسر یک امتیاز از سوی یوفا مواجه شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.