مسئولان باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای رسمی ادعای اخیر برخی رسانه‌ها درباره مهاجم پیشین این باشگاه را رد کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص جنجال رسانه‌‌ای که بعد از اظهارنظر اخیر زلاتان ابراهیموویچ شکل گرفته است، شفاف‌سازی کرد.

میلان از ابتدای تابستان امسال در پی بازگرداندن ایبرا به سن‌سیرو بود، اما در نهایت موفق به متقاعد کرد سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فروش این مهاجم سوئدی نشد. به تازگی برخی رسانه‌‌ها گزارش کرده‌اند که ایبرا با اشاره به ناکامی روسونری برای عقد دوباره قرارداد با وی، این باشگاه را «درمانده» توصیف کرده است.

میلانی‌ها اما می‌گویند که از اظهارات اخیر ایبرا سوء برداشت شده است. در بیانیه باشگاه میلان آمده است: میلان درمانده نیست. ایبرای بزرگ و مدیربرنامه‌هایش (مینو رایولا) می‌دانند به خاطر اظهارات او، ترجمه نادرستی که ممکن است برای آنها ارائه شده باشد و از همه مهمتر نحوه برداشت از‌ حرف‌هایش، طوفانی شکل گرفته است که همه را گیج کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیر برنامه‌های ایبرا در تماس با باشگاه میلان، صریحاً اعلام کرده که زلاتان به او گفته است میلان دربه‌در به دنبال اوست، اما از حرف‌‌هایش سوء برداشت و اینگونه استنباط شده او باشگاه میلان را درمانده خطاب کرده است. مسلماً محتوی کلام ابراهیموویچ مثبت بوده، نه منفی و او هرگز نیت برچسب زدن به میلان را نداشته است. متأسفانه در ایتالیا برخی چیزها یا خوب گزارش نمی‌شود یا حذف می‌شوند که من امیدوارم که این بار این اتفاق سهوی صورت گرفته باشد. در واقع زلاتان در ادامه صحبت‌هایش که به آنها اشاره نشده، گفته است که او به اینکه میلان دوباره خواهان عقد قرارداد با وی است، افتخار می‌کند و این نشان می‌دهد که او هنوز بازیکن مهمی است، چون طبق گفته خود او میلان همیشه باشگاه طراز اولی است.

ابراهیموویچ تا پایان فصل جاری با PSG قرارداد دارد و این احتمال وجود دارد که میلانی‌ها در پایان فصل دوباره به سراغ وی رفته و او را به سن‌سیرو برگردانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.