هافبک تیم فوتبال بورسیا دورتموند از همراهی ژرمن‌ها در بازی‌‌شان برابر لهستان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو رویس، هافبک هجومی تیم فوتبال بورسیا دورتموند که امیدوار بود بعد از یک سال اولین بازی‌اش را برای تیم ملی آلمان انجام دهد، مصدوم شده است و نمی‌تواند ژرمن‌ها را در بازی‌ بعدی‌شان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ فرانسه همراه کند.

رویس در تمرینات تیم ملی آلمان از ناحیه انگشت پا آسیب دیده است و به این ترتیب نمی‌تواند در مصاف حساس تیم ملی کشورش در گروه D مقدماتی یورو ۲۰۱۶ برابر لهستان، صدرنشین گروه به میدان برود.

رویس که از ماه سپتامبر سال گذشته برای آلمانی‌ها بازی نکرده است، علاوه بر بازی ژرمن‌ها برابر لهستان، بازی بعدی آنها برابر اسکاتلند را هم از دست داد.

به این ترتیب یواخیو لو بازیکنی را از دست می‌دهد که در این فصل شروع خوبی با دورتموند داشته است و در سه بازی تیمش دو گل به ثمر رسانده است تا به صدرنشین شدن آن در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا کمک کند.

ژرمن‌‌ها فردا (جمعه) در فرانکفورت برای تصاحب صدر جدول گروه D به مصاف لهستان می‌روند و سه روز بعد از آن به اسکاتلند سفر می‌کنند تا با کسب پیروزی برابر تیم ملی این کشور، شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ افزایش دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.