مجله ورزشی الریاضیه در گزارشی اعلام کرد: تیم ملی ایران به دنبال نخستین پیروزی خود در مقدماتی جام جهانی۲۰۱۸ روسیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجله بین المللی ورزشی الریاضیه عربستان امروز در گزارشی درباره تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد که ایران به دنبال اولین پیروزی و شروع واقعی رقابتش در هفته سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

این مجله در ادامه بیان کرد: تیم ملی ایران تا کنون یک دیدار داشته و آن هم با تساوی مقابل تیم ملی ترکمنستان همراه بوده است اما در مقابل تیم ملی عمان شروعی طوفانی داشته است و بازی اول خود را برابر هند با نتیجه ۲ بر یک به نفع خود تمام کرده است.

ایران در گروه خود مدعی اول به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است اما تاکنون نمایش ضعیفی داشته است انتظار می رود شروع واقعی خود را در برابر تیم ملی گوام داشته باشد.

تیم ملی ایران سابقه بازی با تیم ملی گوام را دارد و آن هم در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ کره جنوبی است که با نتیجه باور نکردنی ۱۹ بر صفر ایران توانست گوام را شکست دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: گری وایت سرمربی انگلیسی تیم ملی گوام که تیمش با شش امتیاز صدر نشین گروه است و دو پیروزی شیرین برابر ترکمنستان و هند بدست آورده است کاملا از قدرت تیم ملی ایران آگاه است وی در مصاحبه ای بیان کرد که تیم ایران با سه بار قهرمانی در قاره کهن یکی از بهترین تیم هاست اما با این وجود ما با تمام وجود آماده مقابله با ایران هستیم.

وی افزود: ما کاملا به قدرت تیمی که چند بار قهرمان آسیا شده و به صورت منظم در اکثر جام جهانی ها حضور داشته اشراف داریم به همین خاطر امیدواریم بهترین نتیجه را برابر ایران کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.