کاپیتان یوونتوس به انتقاد از باشگاه منچسترسیتی پرداخت و تاکید کرد که این تیم حتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم در بین تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا جای نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی با مالک متمول اماراتی خود، چند سالی است که به کلی متحول شده است و آنقدر پول دارد که هر بازیکنی را که دوست داشته باشد، جذب می کند. این تیم در فصل جابه‌جایی تابستانی با خرید ستاره‌های گران‌قیمتی چون نیکولاس اوتامندی، رحیم استرلینگ و کوین دی‌بروین بسیار قدرتمند شده است و این شانس را دارد تا در رقابت‌های جزیره و لیگ قهرمانان اروپا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

جانلویجی بوفون، کاپیتان یوونتوس که تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سیتی همگروه است، به انتقاد از این تیم پرداخت و گفت: منچسترسیتی می‌خواهد برای قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد اما این تیم حتی اگر قهرمان اروپا هم بشود، تیم بزرگی نیست.

بوفون ادامه داد: سیتی برای جذب بازیکنان بزرگ، پول‌های زیادی خرج می‌کند اما این تیم با صرف میلیون‌ها دلار هم نمی‌تواند تاریخ را خریده و هویت به دست آورد. تیم‌هایی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس در بدترین زمان‌های خود هم تیم‌های بزرگی به شمار می‌آیند.

یوونتوس در گروه چهار با تیم‌های منچسترسیتی، سویا و بوروسیا مونشن گلادباخ همگروه است و بسیاری از این گروه، به عنوان گروه مرگ یاد می‌کنند. بوفون در این‌باره گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ گروهی آسان نیست و من هم قبول ندارم که اسم یک گروه را مرگ بگذاریم. هیچ بازی آسانی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.