سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: اتفاق خاصی در دیدار تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند نیفتاده و برخی فقط بزرگنمایی می‌کنند.

اکبر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص درگیری‌هایی که در پایان دیدار منصوری و گیتی‌پسند رخ داده اظهار داشت: ۴۰ دقیقه بازی بدون هیچ اتفاقی برگزار شد. حالا اعتراض‌هایی به داوری وجود داشته است اما غیر از این اتفاق دیگری نیفتاد که این قدر شلوغش می‌کنند. کادرفنی و بازیکنان گیتی‌پسند روی نیمکت نشسته بودند و به رختکن نرفتند. پس از آن بازیکن شماره ۹ گیتی‌پسند (مجتبی مریدی‌زاده) قصد رفتن به رختکن داشت که به زیر بطری آبی می‌زند که آن بطری با یکی از تماشاگران برخورد می‌کند. این بازیکن پس از آن آب‌دهانش را وسط پرچم منصوری که روی زمین پهن شده بود پرت کرد. 

وی ادامه داد: فقط ادعاهای بی‌مورد است که صورت می‌گیرد. در مورد خبرنگاری که گفته می‌شود درگیری با او صورت گرفته باید بگویم که جایگاه خبرنگار مشخص است نمی‌تواند دائم این ور و آن ور برود یکی به او گفت که دوربین را برای چه وسط زمین آوردی و دوربین را از او گرفت. آیا کسی که با خبرنگار درگیر شده از طرف ما بوده است؟! آیا او کارت خبرنگاری داشته است؟! البته پس از اینکه همان فرد متوجه شد او خبرنگار است از او عذرخواهی کرد.

سرپرست منصوری در خصوص فردی که بلندگوی سالن را در اختیار داشته و باعث درگیری شده بود تصریح کرد: او صحبت خاصی انجام نداد فقط پس از درگیری اعلام کرد که چرا عقده‌تان را در زمین پیاده می‌کنید؟! در عصر ارتباطات هستیم و دروغ گفتن حدی دارد! ما به خاطر همین مسائل به شخص بلندگو به دست گفته‌ایم که دیگر به سالن نیاید. نمی‌گویم آن بازی مثل عروسی بزن برقص بوده است اما مسائل طبیعی رخ داد! چرا وقتی گل ثانیه‌های پایانی زدیم این مسائل به وجود آمد. بازی منصوری و گیتی‌پسند به دلیل تبانی بزرگ در سال‌های گذشته حساسیت‌های خاصی دارد همان طور که در اصفهان هم این مسائل وجود دارد.

وی در خصوص اینکه به کمیته فوتسال احضار شده خاطرنشان کرد: احضاری وجود نداشته است خودمان رفتیم و صحبت کردیم. به جرم چه چیزی باید ما را احضار کنند؟! درگیری‌ای پس از پایان بازی به وجود نیامد، فقط مربی گیتی‌پسند موضوعی را به من اعلام که من هم با صدای بلند به او پاسخ دادم. کریمی هم دوست من است. مسائل در خصوص درگیری در پایان بازی دروغ است اگر این گونه است که دیگر بازی‌های استقلال و پرسپولیس را تعطیل کنند.

سرپرست منصوری تصریح کرد: باید ادبیات را نسبت به تماشاگران تغییر دهیم و به عنوان یک حرفه‌ای مسائل را رعایت کنیم. متاسفانه برخی دوست ندارند تماشاگر قرچک به سالن بیاید. آنها چند روز دیگر هم می‌گویند تماشاگر گیتی‌پسند و بندرعباس هم نباشد. شما یک پرونده از منصوری در شهرستان‌ها دارید؟! باید همه به این مسئله احترام بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.