سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اعتراف کرد با وجود پیروزی قاطعانه شاگردانش در خانه سویا، روخی‌بلانکو در این بازی کار آسانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسینم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم لالیگا یکی از ارزشمندترین پیروزی‌های این فصل خود را کسب کرد و موفق شد سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را در خانه این تیم با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی روخی‌بلانکو اما تأکید کرد که نتیجه مسابقه بازتابی واقعی از آنچه در طول بازی گذشت، نبوده است. سیمئونه که در میان بازیکنانش بیش از همه از عملکرد فرناندو تورس و آنتوان گریزمان رضایت داشت، گفت: نتیجه بازی کمی فریبنده است و به طور کامل عملکردی را که ما در این بازی داشتیم، منعکس نمی‌کند. رقابت میان دو تیم در نیمه اول بازی نشان داد که کار ما آسان نبوده است.

سیمئونه ادامه داد: ما برابر تیمی بسیار کامل و رقابت‌طلب قرار داشتیم، تیمی که می‌تواند از میانه میدان، از هر دو جناح یا با استفاده از استراتژی توپ‌های مرده موقعیت‌سازی کند. هم تورس و هم گریزمان در فشار آمدن به سویا نقشی کلیدی داشتند تا نگذارند توپ‌های زیادی به فرناندو یورنته در خط حمله سویا برسد. آنها با فشاری که به سویا می‌آوردند این تیم را به ارسال توپ‌های بلند روی محوطه جریمه تیم ما واداشتند.

اتلتیکومادرید با پیروزی قاطعش برابر سویا شش امتیازی شد و اکنون بالاتر از تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در رده سوم جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.