بازیکن تیم ملی گوام قبل از رویارویی با تیم ملی ایران گفت: با توجه به ۶ امتیازی که داریم،حالا با اعتماد به نفس بالا به مصاف ایران می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال گوام که خودش را برای رویارویی با تیم ملی ایران برای روز پنج شنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ آماده می کند، از بازیکنان چند ملیتی متعددی بهره می برد که بیشتر آنها از آمریکا هستند.

الکساندر لی به همراه جاستین، برادرش از جمله بازیکنان مطرح گوام هستند که اصلیتی آمریکایی دارند.

الکساندر لی قبل از سفر تهران، درباره رویارویی گوام با تیم ملی ایران اظهار داشت: بدون شک ایران از قطب های فوتبال آسیا است و ما می دانیم که باید بازی سخت و سنگینی را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: البته گوام به دلیل ۶ امتیازی که در دیدارهای قبلی به دست آورده حالا از شرایط روحی خوبی برخودار است و با اعتماد به نفس کامل به مصاف ایران می رود.

الکساندر لی درباره شناختش از بازیکنان ایرانی تاکید کرد: می دانیم که ایرانی ها فوتبالیست‌های با استعدادی در قاره آسیا هستند و از تکنیک بالایی نیز برخوردارند، اما همان طور که گفتم ما هم اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌ایم و با همین امتیاز روحی و روانی به مصاف این تیم در خانه اش می رویم.

وی افزود: در روزهای اخیر با تمرکز بالایی تمرین کرده‌ایم و می خواهیم در خانه ایران امتیاز بگیریم و به خانه برگردیم.

دیدار تیم های ملی ایران و گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ پنج شنبه هفته جاری ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.