سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد مباحث مطروحه در جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه اطلاع‌رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی در پایان جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید باز هم از شما خبرنگاران تشکر کنم که در باشگاه حضور پیدا کرده و از نزدیک به دنبال اخبار موثق هستید.

وی در باره بحث کمک‌های مردمی که از سوی سرپرست این باشگاه مطرح شده است، افزود: در رابطه با این قضیه در جلسه امروز هیئت مدیره برای اولین بار صحبت‌ها مطرح شد و بحث این بود که ما حمایت‌های هواداران را در کنار خود داشته باشیم اما بحث کمک مالی آنها برای اولین بار در نشست امروز در خصوص آن بحث شد. بحث بر این بود که هر کس می‌خواهد به باشگاه کمک کند در کنار باشگاه باشد نه اینکه هر روز بخواهیم هواداران به باشگاه کمک کنند. در حقیقت هر کس که می‌تواند در هر زمینه‌ای به باشگاه پرسپولیس کمک کند به ما مراجعه کند و هواداران هم به عنوان حامی در کنار باشگاه باشند تا این مشکلات را با هم حل کنیم و موضوع همین بود.

عبدی در واکنش به این موضوع که چرا طاهری شماره حساب در اختیار هواداران قرار داده است، یادآور شد: در حال حاضر باشگاه اسپانسری جذب نکرده و طاهری از طرف هیئت مدیره مجری جذب اسپانسر است. او در واقع به عنوان سرپرست باشگاه موظف است این کار را انجام دهد. امروز هم در نشست هیئت مدیره بحث‌های متفاوتی در این خصوص مطرح شد که امیدوارم که جذب اسپانسر هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران باید نفری ۵ هزار تومان به باشگاه کمک کنند در حالی که یک بازیکن تیم تا نیمه‌های شب در خیابان‌های تهران با اتومبیل گرانقیمتش مانور می‌دهد یا اینکه یک کمک مربی ۴۰۰ میلیون دستمزد می‌گیرد؟ گفت: باشگاه می‌تواند در کنار راه‌های مختلفی که برای درآمدزایی دارد از کمک هواداران هم استفاده کند. در همه دنیا هواداران حق دارند نسبت به موضوعات مختلف عکس‌العمل نشان دهند. نه تنها در مباحث مالی بلکه آنها در زمینه اخلاقی هم خواسته‌هایی دارند. نباید به خاطر رفتار دو بازیکن کل باشگاه را زیر سوال برد. این نگاه باید به صورت کلی باشد. من از شما سوالی دارم. اگر هواداری به هر دلیلی امکان حضور در ورزشگاه را نداشته و از طریق تلویزیون بازی‌های پرسپولیس را دنبال کند آیا می‌شود گفت هوادار پرسپولیس نیست؟ پرسپولیس حتی در خارج از ایران نیز هواداران زیادی دارد که این تیم را دوست دارند و همه هواداران پرسپولیس دوست دارند این تیم در اوج باشد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا شما در هیئت مدیره اختیار نیز دارید یا نه، گفت: کار اصلی هیئت مدیره این است که بازخواست کند، جواب بخواهد و موضوعات مختلف را در باشگاه پیگیری کند. اگر هیئت مدیره‌ چنین قدرت و اختیاراتی نداشت،خودم هم به آن نمی‌آمدم. من دوست دارم حرف‌های منطقی بزنم و حرف‌های منطقی بشنوم. مطمئنا هیئت مدیره‌ای که الان است اختیار دارد و خارج از هیئت مدیره تصمیم گرفته نمی‌شود چون اگر غیر از این باشد خودم هم در آن نمی‌مانم. هیئت مدیره فعلی کاملا تصمیم‌گیرنده است، ضمن اینکه اساسنامه باشگاه نیز اختیارات هیئت مدیره را معلوم کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که پس چرا سجادی مانع از مدیرعاملی طاهری شد، تاکید کرد: سجادی اقدام درستی را انجام داد، چون اصلا در هیئت مدیره در خصوص مدیرعاملی باشگاه بحث و صحبتی نشد، ضمن اینکه من فکر می‌کنم اگر فردی هم خارج از شرح و وظایفش اظهار نظری کرده باشد باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد.

در ادامه یکی از خبرنگاران از مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس که در کنار عبدی حضور داشت پرسید، چرا علی‌اکبر طاهری ۳ ماه است که در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند و همیشه عبدی باید پاسخگوی سوالات باشد که پندار خمارلو جواب داد: طاهری قصد داشت کنفرانس خبری برگزار کند اما به خاطر عدم انتخاب اسپانسر برای باشگاه این نشست به آینده موکول شد، ضمن اینکه هر هفته حسین عبدی به عنوان سخنگوی باشگاه در خصوص اوضاع و احوال باشگاه به خبرنگاران پاسخ می‌داد. طاهری نیز در روزهای اخیر با چند خبرگزاری مصاحبه کرده و اینطور نیست که اصلا حرف نزند ضمن اینکه وی چند بار هم در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی سوالات را پاسخ داده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس همچنین در واکنش به اینکه چرا طاهری تلاش می‌کند سوالات خبرنگاران را به شکلی که خودش دوست دارد جواب دهد و به خاطر همین است که او هیچ وقت روبروی خبرنگاران قرار نمی‌گیرد، گفت: این موضوع را از خودش بپرسید و من نمی‌توانم در مورد نحوه پاسخگوی سرپرست باشگاه صحبت کنم.

عبدی در واکنش به این سوال که آیا واقعیت دارد که گرشاسبی به زودی جای طاهری را خواهد گرفت، چرا که سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر جابه‌جایی پول از صندوق پیشکسوتان به باشگاه‌های پرسپولیس از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد، عنوان کرد: من نمی‌توانم در مورد مسائل خارج از باشگاه صحبت کنم، ضمن اینکه در جلسه هیئت مدیره در خصوص مدیرعاملی بحث نشد. اینکه حالا گفته می‌شود انتخاب مدیرعامل باشگاه طولانی شده را قبول ندارم. به هر حال در یک برهه باشگاه نیاز داشت به اینکه یک نفر کارهای اجرایی انجام دهد و با توجه به اینکه طاهری پیش از این سرپرست باشگاه بود، بهتر می‌توانست در این زمینه اقدام کند. در هر صورت هر کس که به عنوان باشگاه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود هدفش این خواهد بود که کارهای باشگاه و آنچه در هیئت مدیره مصوب می‌شود را انجام دهد.

وی در خصوص اینکه چرا باشگاه استقلال دو اسپانسر دارد اما پرسپولیس نتوانسته است حتی یک اسپانسر برای خود پیدا کند، یادآور شد: یکسری از بحث‌هایی که در جلسات هیئت مدیره مطرح می‌شود همین است که چرا ما نتوانستیم با یک اسپانسر به نتیجه برسیم، البته نباید به این شکل باشد که از سه فصل پیش یکسری تصمیماتی گرفته شود که برای باشگاه تبعات داشته باشد. فصل پیش یکسری تصمیمات عجله‌ای گرفته شد و همین مسئله تبعات زیادی برای باشگاه داشت. برای انتخاب اسپانسر باید دو موضوع را در نظر گرفت. اول اینکه نباید عجله کرد چرا که اگر اسپانسری بیاید و نتواند به تعهد خود عمل کند، هیچ سودی برای باشگاه نخواهد داشت. مسئله دوم اینکه ما باید برای عقد قرارداد با اسپانسر تمام شرایط را در نظر بگیریم و صرفا عقد قرارداد با اسپانسر مهم نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از قرارداد ۴۰۰ میلیون تومانی طاهری بامصطفی قنبرپور بی‌اطلاع است، گفت: من در این مورد نظری ندارم چون بی‌اطلاع هستم. مطمئنا در خصوص این موضوع از طاهری سوال خواهم کرد. آنچه مسلم است در خصوص تعهدات و قراردادهای موجود در باشگاه هیئت مدیره هم باید نظر بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.