عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از بحث کمک مالی هواداران بی اطلاع هستم و اجازه بدهید بعد از جلسه هیأت مدیره در این مورد صحبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا زادمهر در مورد بحث درخواست باشگاه از هواداران برای کمک مالی به تیم گفت: از این مسئله خبر ندارم یکی دو تن از خبرنگاران در این مورد از من سوال کردند اما از این مسئله بی اطلاع هستم در جلسه امروز در این مورد صحبت می‌شود تا ببینیم وضعیت چطور است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است امروز مدیرعامل انتخاب کنند، اظهار داشت: بحث انتخاب مدیرعامل در دستور کار جلسه نیست. اکنون علی اکبر طاهری  به عنوان سرپرست نقش مدیرعامل را دارد و این مسئله چندان مهم نیست چراکه کارها پیش میرود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا دلیل اخراج طاهری از صندوق پیشکسوتان آوردن پول به باشگاه است، تصریح کردک خیر چنین بحثی نبوده است. طاهری به باشگاه کمک کرده و امیدوارم هر کسی که توان این کار را دارد جلو بیاید.

زادمهر در مورد موضوع اسپانسر باشگاه ، خاطرنشان کرد: این مسئله به طاهری محول شده است. قرار است موضوع اسپانسر امروز در قالب یک گزارش به ما اعلام شود.

وی در پایان در مورد اینکه ایا درست است برای درآمدزایی از هوادارن درخواست کمک مالی ۵ هزار تومانی بکنیم، گفت: این مسئله را از شما شنیدم به طور دقیق از این موضوع اطلاع ندارم و باید ببینم در جلسه‌ چه حرف‌هایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.