سرمربی باواریایی‌ها از عملکرد تیمش در هفته دوم بوندس‌لیگا ابراز رضایت کرد هرچند معتقد بود که شاگردانش باید پیروزی قاطعانه‌‌تری را برابر بایرلورکورن کسب می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پیروزی خانگی ۳ بر صفر تیمش برابر بایرلورکوزن را نشانه‌ای خوب از انگیزه باواریایی‌ها برای جنگیدن در فصل جدید بوندس‌لیگا دانست و از عملکردی که شاگردانش در این دیدار به نمایش گذاشتند، ابراز خرسند کرد.

گواردیولا که تیمش با این پیروزی به صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرده است، در پایان بازی به خبرنگاران گفت: بدون شک من از نتیجه بازی، بسیار، بسیار خوشحال هستم. حریف ما تیمی بسیار بزرگ و قوی بود. من تقریباً تمام بازی‌های تیم راجر اشمیت را نگاه می‌کنم و می‌بینم که آنها معمولاً در هر بازی‌شان پنج، شش، هفت،‌ هشت یا ۹ موقعیت مسلم گلزنی دارند. در این بازی اما لورکوزن فقط یک موقعیت جدی داشت که آن هم ضربه آزاد هاکان چالهانوغلو بود.

گواردیولا با وجود رضایت از عملکرد شاگردانش، اعتراف کرد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. وی افزود: مقابل بایر‌لورکوزن عملکردی که در یک سوم دفاعی زمین خودتان دارید، بسیار مهم است. ما شدیداً نیاز داریم که روی ضربات آخر خود کار کنیم. امیدوارم که بازیکنانم بدون مصدومیت از اردوی تیم‌های ملی خود برگردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.