سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرد که مشکل روادید تمام بازیکنان حل شده و همه اعضای تیم راهی اردوی هلند خواهند شد.

حسین اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سفر تیم امید به هلند برای برگزاری اردوی تدارکاتی اظهار داشت: حرکت ما به سمت هلند فردا صبح انجام خواهد شد و بازیکنان هم امشب به اردوی می‌آیند تا همه با هم به سمت فرودگاه برویم. محمد خاکپور هم که راهی آمریکا شده بود به احتمال فراوان به تهران خواهد آمد تا همراه تیم به هلند برود.

سرپرست تیم فوتبال امید ایران درباره اینکه آیا بازیکنی وجود دارد که برای این سفر مشکل داشته باشد، گفت: خوشبختانه مشکلی از این بابت نیست و برای تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی روادید صادر شده است. تنها علی کریمی است که به تیم ملی دعوت شده و در این سفر ما را همراهی نخواهد کرد.

وی درباره اینکه پرویز مظلومی اعلام کرده بازیکنان استقلال باید روز ۱۵ شهریور به تهران بازگردند تا به تمرینات تیم باشگاهی‌شان ملحق شوند، اظهار داشت: در خصوص این مشکل با مسئولان سازمان لیگ جلسه گذاشته‌ایم و قرار شد بازی استقلال مقابل نفت تهران ۳۰ شهریورماه برگزار شود تا باشگاه‌ها نیز متضرر نشوند.

اخوت درباره دیدارهای تدارکاتی تیم امید در هلند نیز گفت: ما در روزهای ۱۰ و ۱۶ شهریورماه دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد تا بازیکنان حاضر در اردو به هماهنگی لازم برسند و کادرفنی آنها را ارزیابی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.