سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم تأکید کرد که تیمش باید بهترین بازی خود را در هفته دوم سری A ارائه کند تا موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا در کنفرانس خبری پیش از حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا که فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران میان جالوروسی و یوونتوس برگزار می‌شود، اظهار داشت: دوست دارم از دقیقه اول این بازی یک جدال پرسرعت‌تر را ببینم. هفته پیش برابر هلاس ورونا ما فقط زمانی به فکر بردن بازی افتادیم که یک گل خوردیم. من می‌خواهم در این بازی ببینم که رویکرد تیمم عوض شده است.

گارسیا در پاسخ به این سؤال که آیا یوونتوس با جدا شدن آندره‌آ پیرلو، کارلوس توس و آرتورو ویدال از این تیم ضعیف‌تر شده است، تأکید کرد: سپری شدن فصل جواب شما را خواهد داد. من قبل از این هم گفته‌ام که هنوز یوونتوس را تیمی طراز اول می‌دانم که برای شکست دادنش باید در اوج بود. یوونتوس تیمی پرستاره است که چهار فصل پیاپی اسکودتو را کسب کرده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است. ما البته این را می‌دانیم که در این مقطع از فصل هیچ تیمی کاملاً آماده نیست.

سرمربی فرانسوی جالوروسی افزود: ما برای رسیدن به مرز آمادگی کامل بسیار تلاش کرده‌ایم، هرچند انجام چنین بازی حساسی در هفته دوم لیگ عجیب است. ما در فرانسه چنین چیزی نداریم. ما باید از امتیاز بازی در حضور هواداران‌مان نهایت استفاده را ببریم.

گارسیا در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد کاپیتان کهنه‌کار تیمش، فرانچسکو توتی برابر یوونتوس در کنار ادین ژکو به میدان برود، تأکید کرد: هر دوی آنها می‌توانند بازی کنند و این احتمال وجود دارد. ما این گزینه را هم برای خود قائل هستیم و در طول فصل از آن استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.