مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که درخواست استقلالی‌ها مبنی بر تعویق بازی دو تیم با کادرفنی تیم نفت در میان گذاشته خواهد شد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص درخواست استقلالی‌ها برای به تعویق افتادن دیدار این تیم مقابل نفت تهران و برگزاری آن در تاریخ ۳۰ شهریورماه اظهار داشت: هر تصمیمی بخواهیم بگیریم باید پس از مشورت با کادرفنی آن را اعلام کنیم، چون تغییر تاریخ یک بازی نیاز به بررسی دارد.

وی افزود: ما اکنون سه بازیکن در تیم ملی بزرگسالان، چهار پنج بازیکن در تیم امید و سه بازیکن مصدوم داریم که یک تیم به طور کلی مصدوم هستند. با این شرایط باید به مصاف الاهلی هم برویم و مطمئناً کادرفنی نظر بهتری می‌تواند در این خصوص بدهد. باید در نشستی با مسئولان استقلال و مسئولان سازمان لیگ در این خصوص تصمیم بگیریم و آن را اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد: سازمان لیگ هم باید نگاه ویژه‌ای به تیم نفت داشته باشد، چون ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید کمک شود تا در شرایط مناسبی به مصاف این تیم برویم. تغییر تاریخ دیدار با استقلال را هم قطعاً با کادرفنی در میان می‌گذاریم و بر اساس برنامه‌های آنها تصمیم می‌گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.