اسطوره شیاطین سرخ در خط دروازه به انتقاد از رفتار سران این باشگاه با دخیا پرداخت و از آنها خواست که هر چه سریعتر قرارداد این سنگربان اسپانیایی جوان را تمدید یا مشکلش را حل کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، پرونده داوید دخیا و بحث ماندن یا جدایی او از منچستریونایتد یکی از پیچیده‌ترین و پر ابهام‌ترین پرونده‌های فصل جا به جایی تابستانی است. هر چند تا پایان فصل جا به جایی تابستانی تنها چند روز دیگر باقی مانده است اما هنوز معلوم نیست که این سنگربان اسپانیایی در منچستر یونایتد باقی می‌ماند یا این تیم را به مقصد اسپانیا ترک خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که خود دخیا دوست دارد که به رئال مادرید برود و حتی خانه خود را در شهر منچستر فروخته است، با این حال هیچ اظهار نظر روشنی در این زمینه نکرده است. هر چند دخیا دوست دارد که یونایتد را ترک کند اما سران این باشگاه انگلیسی علاقه دارند که او را حفظ کنند اما این سنگربان اسپانیایی حاضر به تمدید قرارداد خود نشده است.

لوئیس فان خال، سرمربی شیاطین سرخ به شدت از دروازبان خود خشمگین و ناراضی است و دیگر اجازه حضور او در تمرین تیم نخست را نمی‌دهد که این با واکنش‌های زیادی مواجه شده است و بسیاری سرمربی هلندی یونایتد را به خاطر چنین رفتاری سرزنش می کنند.

پیتر اشمایکل، دروازبان اسطوره‌ای یونایتد به صف منتقدان از فان خال و باشگاه سابقش پیوسته است و به حمایت از دخیای جوان پرداخت. او گفت: رفتاری که با دخیا می‌شود اصلا درست نیست. این دروازبان به خاطر عملکرد خیره کننده‌ای که در منچستر یونایتد داشته شایسته ستایش است. امیدوارم که سران باشگاه هر چه سریعتر دست به کار شوند و قرارداد این سنگربان اسپانیایی را ۵ سال دیگر تمدید کنند چرا که او در این دو فصل اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشته است.

دروازبان اسطوره‌ای یونایتد ادامه داد: واقعا برای من هم معلوم نیست که خود دخیا چه موضع گیری دارد. نمی‌توانم او را به خاطر تصمیمش برای جدایی سرزنش کنم، چرا که وقتی او از باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید پیشنهاد دارد و این فرصت را دارد که به کشورش برگردد طبیعی است که به جدایی علاقه داشته باشد. او می‌تواند به طور جدی درباره این موضوع فکر کند.

سنگربان دانمارکی سابق یونایتد که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را دارد در پایان سخنان خود گفت: باید از دخیا به خاطر این عملکرد خوبی که داشته تشکر کرد. هیچ کس نمی‌تواند او را با خاطر جدایی از یونایتد سرزنش کند. باید سران باشگاه منچستر راه حلی پیدا کنند. واقعا خنده‌آور است که مشکل دخیا تا این زمان از فصل ادامه پیدا کرده است.

درحالی موضوع دخیا تاکنون حل نشده است که منچستر یونایتد سه بار در رقابت‌های فصل جدید لیگ جزیره به میدان رفته است و در هر سه بازی دخیا تیم را همراهی نکرده است. البته جایگزین او سرخیو رومرو خوب کار کرده است و در هر سه بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.