سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها تأکید کرد که تعداد بالای شوت‌های زده شده توسط شاگردانش نشانه‌ای از میل این تیم به هجومی بازی کردن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس، سرمربی تیم فوتبال رئال‌ مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی شاگردانش برابر رئال‌ بتیس که اولین بازی خانگی این فصل کهکشانی‌هاست، راجع به فعالیت باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات به خبرنگاران گفت: من در این مورد به سؤالات پاسخ نمی‌دهم. بازی برابر بتیس تنها چیزی که است که فکر مرا مشغول کرده است. من روی این بازی تمرکز دارم نه بازار. فقط می‌خواهم تیمم برای این بازی روی فرم باشد. تیم ما بسیار خوب است. تعدادی از بازیکنان‌مان از جمع ما جدا شده‌اند اما این باعث قدرت گرفتن آنهایی که مانده‌اند، می‌شود چون نقش‌شان در عملکرد تیم پررنگ‌تر می‌شود.  فعلاً بازی برابر بتیس برای من در اولویت قرار دارد.

بنیتس در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش ناکامل است هم اظهار داشت: ۲۵ بازیکن سقف تعداد بازیکنی است که یک تیم می‌تواند داشته باشد. ما هم الان ۲۱ بازیکن برای سه خط دفاع، میانی و حمله و نیز سه دروازه‌بان داریم و به این ترتیب این تعداد خوبی است. تیم ما روی فرم است. ما دلایل جدایی برخی از بازیکنان‌مان را ارزیابی کرده‌ایم و باور داریم که این اتفاق باعث تقویت سایر بازیکنان می‌شود. در فوتبال شانس و مصدومیت‌ها هم روی عملکردتان تأثیر می‌گذارند. ما یک تیم خوب داریم و الان توجه خاصی به بازار نداریم. ما فقط داریم تلاش می‌کنیم که بهترین بازی‌ها را از این گروه از بازیکنان بگیریم.

سرمربی پیشین لیورپول درباره جنجالی‌هایی که در مورد گرث بیل، بال ولزی کهکشانی‌ها وجود دارد نیز عنوان کرد: من می‌دانم که تعداد زیادی از رسانه‌ها دارند از این موضوع داستان و از کاه، کوه می‌سازند. در حال حاضر در مورد گرث باید گفت که او بازیکنی سرعتی با قدرت بالای شوتزنی است که توانایی بر هم زدن تعادل مدافعان حریف و انجام کارهای مهم دیگری را دارد. من تعجب می‌کنم که چرا بازی به بازی باید این جنجال‌ها را برطرف کنم. ما مساوی می‌کنیم و مردم از دفاعی بودن‌مان حرف می‌زنند. کدام تیم در روز اول بیشترین شوت را زد؟ رئال‌مادرید. اگر داشتن تعداد بیشتر شوت نسبت به رقبای‌تان به منزله دفاعی بودن است، پس حتماً من دارم اشتباه می‌کنم.

بنیتس درباره همگروهی تیمش با پاری‌سن‌ژرمن، مالمو و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: PSG تیمی بزرگ و دارای بازیکنان تاپ است. شاختار هم تیمی با تجربه و دارای بازیکنان برزیلی باکیفیت است. مالمو نیز تیمی است که سلتیک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده است. به این ترتیب گروه ما گروه آسانی نیست.

موضوع دیگری که سرمربی کهکشانی‌ها به آن اشاره داشت رویکرد لوئیز فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد با داوید دخه‌آ دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ است، بازیکنی که رئالی‌ها مترصد جذب وی هستند. بنیتس در این در خصوص تأکید کرد: من هرگز درباره دخه‌آ غیرمحترمانه حرف نزده‌ام و در مورد فن‌خال هم به خاطر شیوه‌ای که درپیش گرفته‌ است، قضاوت نخواهم کرد. از آنچه در منچستر یونایتد در حال رخ دادن است چیزی نمی‌دانم و نمی‌خواهم درباره‌اش حرفی بزنم.

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دوم لالیگا ساعت یک بامداد یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش سانتیاگو برنابئو میزبان تیم رئال بتیس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.