تعدادی از بازیکنان استقلال امیدوار بودند روزی که آنها نیز از فوتبال خداحافظی می‌کنند، تیمی مانند ستارگان امروز دنیا به ایران بیاید و آنها هم بتوانند با بزرگان فوتبال یک مصاف دوستانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز جمعه استقلال تهران از ساعت ۱۶:۳۰ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد. با توجه به بازی ستارگان فوتبال ایران و ستارگان دنیا در ورزشگاه آزادی، استقلالی‌ها مجبور شدند تمرین خود را جابجا کرده و در کمپ اختصاصی شان برگزار کنند.

* منصور پورحیدری، مجید صالح، سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی از کادر فنی و خسرو حیدری، امید ابراهیمی و ریوالدو از بازیکنان غایبین تمرین امروز محسوب می شدند.

* حدود ۱۵ تماشاگر در کمپ حاضر بودند و با بازیکنان عکس یادگاری می گرفتند.

* سوژه بازیکنان، حضور ستارگان دنیا در ورزشگاه آزادی بود که آنها امیدوار بودند روزی که آنان نیز از فوتبال خداحافظی می کنند، چنین تیم هایی در ایران حاضر شوند تا بتوانند با آنها بازی کنند.

* در ابتدای تمرین پرویز مظلومی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و پس از صحبت های او، بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده و سپس زیر نظر مربی بدنساز به کارهای سرعتی و کششی پرداخته و در آیتم بعدی در دو گروه به بازی آقاوسط پرداختند و در بخش پایانی تمرین در قالب دو تیم آبی و صورتی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که مظلومی و فرزاد مجیدی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

* قرار است از فردا استقلال اردوی خود را در تهران و کمپ تیم ملی آغاز کند تا با آمادگی هر چه بیشتر بیستم شهریور ماه به مصاف نفت تهران بروند.

* تمرین آبی‌پوشان ساعت ۱۷:۳۵ به پایان رسید و این تیم فردا تمریناتش را جهت دیدار مقابل نفت تهران در زمین شماره دو آزادی برگزار خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه بیستم شهریور ماه و از هفته پنجم لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.