کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید خوشحال است که بار دیگر توانست در اصفهان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، وحید شمسایی کاپیتان تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از قهرمانی تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: این جام تنها به وسیله من به دست نیامد بلکه نتیجه زحمات مجموعه تاسیسات دریایی است که باعث شد در این مسابقات موفق شویم. این پیروزی باعث شد که بار دیگر قدرت اول آسیا شویم.

وی افزود: تاسیسات شخص نیست و مجموعه است. برای اولین بار در سال ۸۸ با فولاد ماهان آقای‌ گل و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شدم. این بارهم توفیق این را داشتم که در اصفهان قهرمان شوم. با این کار ناکامی فوتسال به پایان رسید.

شمسایی در پاسخ این سوال که آیا در حال حاضر هم حس زمانی را دارد که بیست ساله بود و باز هم به بازیگری ادامه می دهد، گفت: زمانی که جام را گرفتم استخاره کردم و صبر آمد. به همین دلیل صبر می کنم اما دیگر به مانند بیست سالگی‌ام اشتیاق و انگیزه ندارم. روز‌های سختی را گذراندم و بی معرفتی‌های زیادی را دیدم. خیلی‌ها علیه این فوتسال نامردی کردند. خوشحالم که در یک جام دیگر هم شرکت کردم.

وی درباره بازگشت خسوس به ایران و گمانه زنی برای سرمربی شدن او، تاکید کرد: در یک کنفرانس مطبوعاتی بیانیه‌ای می‌نوسیم و آن را به جواد ظریف فوتسال می‌دهم. آن هم کسی نیست جز افتخاری رییس کمیته فوتسال! از مردم اصفهان تشکر می کنم و دستشان را می‌بوسم اما از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات راضی نیستم چرا که بابت سالن بازی‌ها از ما پول دریافت کردند. باز هم از مردم اصفهان تشکر می‌کنم و روی سخنم با آن‌ها نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.