هافبک نفوذی برزیلی سرخپوشان مونیخی عنوان کرد مهاجم بارسلونا به او گفته که بایرن انتخاب خوبی برای این بازیکن بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داگلاس کاستا که در این تابستان با قراردادی پنج ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو از شاختار دونتسک اوکراین به قهرمان آلمان پیوست، اذعان کرد کاپیتان تیم ملی برزیل تصمیم وی برای ملحق شدن به بایرن مونیخ را مورد تأیید قرار داده است.

داگلاس به نشریه «بیلد» آلمان گفت: بوندس‌لیگا در برزیل به شدت مورد احترام است، به خصوص پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل. پس از اعلام رسمی پیوستن من به بایرن مونیخ، نیمار پیامی به من داد که در آن نوشته شده بود: تبریک، بایرن باشگاهی سطح بالا و انتخاب خیلی خوبی برای توست. برایت خوشحالم، امیدوارم در لیگ قهرمانان همدیگر را ببینیم!

وی که پیش از پیوستن به شاختار در سال ۲۰۱۰ پیشنهاد تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و چلسی را رد کرده بود، افزود: در سال ۲۰۱۰ جایی در چلسی یا من‌یونایتد نداشتم. نمی‌خواستم به تیمی بروم که شاهد بازی ستاره‌ها باشم. در آن دوره بایرن مونیخ بازیکنان بهتری نسبت به من داشت. می‌دانستم که اگر به دنبال پیدا کردن جایگاهی در فوتبال اروپا هستم ابتدا به باشگاهی نیاز دارم که در آن پیشرفت کنم.

هافبک نفوذی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: در شاختار در کنار شرکت در کارهای هجومی، وظایف دفاعی هم داشتم، اما پپ برنامه‌ای برای استفاده از من در کارهای دفاعی ندارد. در بایرن در پستی بازی خواهم کرد که بیشتر نزدیک به محوطه جریمه حریف هستم. در این تیم رکورد شش گل در هر فصل برایم قابل قبول و کافی نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.