سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در طول هفته تمرین‌های خوبی را برگزار کردیم و با کار بیشتر روی نقاط ضعف خود به دنبال حذف‌شان هستیم.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان رضوی، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ابتدا لازم است که روز خبرنگار را به خبرنگاران محترم تبریک بگویم و از تعامل سازنده‌ای که میان ما حکمفرماست، تشکر کنم.

وی درباره بازی فردای تیمش گفت: فولاد تیم خوبی است و نیاز به تعریف من ندارد. تیمی است که راه خود را پیدا کرده و می‌تواند الگوی خوبی برای تیم‌های تازه‌تاسیس مثل پدیده باشد. آنها به لحاظ فنی هم وضعیت خوبی دارند ولی ما هم برای کسب نتیجه وارد میدان می‌شویم.

وی افزود: بارها گفته‌ام که برای رسیدن به یک تیم آرمانی و با بازدهی صددرصد به ۸ هفته زمان نیاز است ولی ما تنها ۵۰ درصد این زمان را در اختیار داشتیم. با این همه قرار نیست کمبود زمان باعث شود تا از هدف خود دور شویم. خوشبختانه توانستیم در هفته نخست با تلاش بیشتر و همدلی که میان اعضای تیم بود، به نتیجه نسبتا خوبی در تهران دست یابیم. بارها گفته‌ام که به ثمر رساندن دو گل در آزادی برابر پرسپولیس کار هر تیمی نیست.

وی افزود: مشکلات فنی تیم را کتمان نمی‌کنم. نقاط ضعفی داریم که باید با کار و تلاش بیشتر هرچه سریع‌تر به رفع این مشکلات بپردازیم. تیم رفته‌رفته شرایط بهتری پیدا می‌کند و آینده روشنی را برای تیمم تصور می‌کنم.

مهاجری خطاب به هواداران گفت: فوتبال تنها با هوادار است که روح پیدا می‌کند. هر هواداری که فردا به ورزشگاه بیاید، قطعا تاثیر بسزایی در افزایش روحیه تیمی ما خواهد داشت. امیدوارم فردا استقبال خوبی از بازی دو تیم پدیده و فولاد شود. باید ساختار دفاعی تیم را هر چه سریع‌تر درست کنیم. همان طور که دیدید در بازی با پرسپولیس در نیمه دوم دیگر شاهد مشکلات نیمه اول خط دفاعی پدیده نبودیم. درباره هماهنگی بین سه خط تیم پدیده نیز باید بگویم که هر روز این هماهنگی بیشتر می‌شود و برای رسیدن به موفقیت به هماهنگی کامل میان این سه خط نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.