سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به داور بازی گفتم او به خاطر ترس از اسم سپاهان برایمان پنالتی نگرفت و اگر اعلام کند در صحبتم با او بی احترامی انجام دادم از فوتبال می‌روم.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت:‌ شرایط بسیار خوبی داریم و کاملاً آماده، سرحال و با انگیزه هستیم، تیم منسجم و یک دستی داریم و ان‌شاءالله آماده هستیم تا در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد استقلال خوزستان مقابل سپاهان که تحسین حریف را در بر داشت اظهار داشت: بعد از مسابقه حسین فرکی و محمدرضا خلعتبری بارها در مصاحبه‌های خود از ما تعریف کردند و به وفور اعلام کردند بهترین بازیکنشان شهاب گردان دروازه‌بانشان بوده است.مطمئن باشید تیم ما در ادامه راه با کیفیت‌تر خواهد بود هرچند تیم کم تجربه‌ای داریم ولی بازیکنان در دیدار مقابل سپاهان تجربه بسیار خوبی به دست آوردند که این مسئله به بالا رفتن کیفیت تیم در ادامه راه کمک می‌کند.

سرپرست استقلال خوزستان در رابطه با اینکه چه ارزیابی از بازی مقابل پرسپولیس دارد اظهار داشت:‌ انگیزه و شادابی بازیکنان ما مطمئناً کمک می‌کند تا بتوانیم در دیدار مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه روز گذشته در ورزشگاه غدیر تمرین کردند و شرایط چمن چطور است، گفت:‌ وضعیت چمن بسیار خوب بود جا دارد از اعضای هیأت فوتبال به خاطر زحماتی که طی چند روز اخیر کشیدند تشکر کنند امیدوارم باز هم کیفیت چمن بهتر شود تا نه ما بتوانیم از آن ایراد بگیریم و نه افراد دیگر. چمن را کوتاه کردند و وضعیت بهتری پیدا کرده است.

روشنایی در مورد اینکه از سوی کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است، گفت: این نظر کمیته انضباطی است و به آن احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه خیلی خوب محروم می‌شود و پارسال هم این اتفاق چند بار برای او افتاد، عنوان کرد:‌ تنها چیزی که به داور گفتم این بود که شما از سپاهان ترسیدید و برای ما پنالتی نگرفتید. هیچ بی احترامی انجام ندادم اگر داور بگوید بی احترامی کردم از فوتبال می‌روم. تمام حرف من همین یک جمله بود حتی تدارکات تیم را از مقابل داور کنار بردم تا او اعتراضی نکند.

سرپرست استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که شاید داور از برخورد و ضربه‌ای که او به تدارکات تیم زده ترسیده و گزارش محرومیت را به کمیته داوران ارسال کرده تصریح کرد: این مسئله را نمی‌دانم من به تدارکاتمان اعلام کردم که نباید اعتراض کند اگر اعتراضی هم باشد این کار باید توسط بنده انجام بگیرد نمی‌خواستیم جو نامناسب شود به همین خاطر از تدارکات تیم خواستم به کارش ادامه ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.