مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برای اینکه تیم جا بیفتد تیم نیاز به گذشت چند هفته دارد تا هماهنگی لازم بوجود بیاید.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر گفت: الحمدالله از عملکرد تیم راضی بودیم و همین که بازیکنان توانستند نتیجه را مساوی کنند بد نبود. مدتی نیاز به زمان داریم تا تیم جا بیفتد و به هماهنگی کامل برسد.

وی در مورد اینکه تکلیف جذب بازیکن خارجی برای خط حمله چه شد، تصریح کرد: چند بازیکن مد نظرمان هستند اما این مسئله هنوز نهایی نشده است. همین که دراگان اسکوچیچ نظر نهایی خود را بدهد اقدام لازم را می‌‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد دیدار مقابل پدیده مشهد در هفته سوم لیگ خاطرنشان کرد: به این مسابقه خوشبین هستیم. بازیکنان وضعیت خوبی دارند و ان‌شاالله می‌توانیم ضمن ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه ۳ امتیاز را هم کسب کنیم.

اژدری‌زاده در مورد جلسه با مدرسان ایتالیایی که توسط سازمان لیگ برگزار شد، عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود. در مورد قرارداد حرفه‌ای، بازیکن، اسپانسر، حق پخش، ترانسفر و ... بحث‌های خوبی در این جلسه مطرح شد و ان‌شاالله برگزاری این سمینارها در راستای استاندارد سازی فوتبال ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه عمده بحث در این جلسه در مورد حق پخش و ... بود اما این مسائله در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود، گفت: اتفاقا مدرسان ایتالیایی اعتقاد داشتند که در این آیتم‌های درآمدزایی نیازی به برداشتن الگو به طور صرف از ایتالیا و اسپانیا نیست بلکه می‌توانیم در این موارد بومی‌سازی کنیم و بر اساس قوانین و شرایط اجتماعی کشورمان در این راستا درآمدزایی  کنیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان در مورد اینکه در مورد بحث چمن ورزشگاه غدیر حواشی بین سرمربی فولاد و هیأت فوتبال به وجود آمد که این مسئله حل شد اما به نظر می‌‌رسد هنوز کیفیت چمن مناسب نیست، گفت: این مسئله هم به خاطر این است که هنوز در هفته اول لیگ برتر هستیم. بدون شک در هفته‌های اول کم و کاستی‌هایی وجود دارد که هر چه بگذرد این مسائل درست می‌شود. اگر کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان دلش بیشتر از ما برای تیم‌های اهواز نسوزد کمتر نیست. او این دل نگرانی را دارد که تیم‌های استان از موضوعی متضرر نشوند. ان‌شاالله باتلاش‌هایی که انجام می‌شود در هفته آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.