سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان گفت: بسیاری از شانس‌های خود را در این بازی از دست دادیم و اشتباهاتی را که مقابل شن‌زن داشتیم دوباره تکرار کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دژان ددویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت‌الوسط عراق با تقدیر از عملکرد از تلاش بازیکنانش اظهار داشت: بازیکنان ما در این مسابقات فراتر از توان خود تلاش کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی با تبریک به تیم عراق و بیان اینکه ۲ تیم شایسته حضور در نیمه نهایی بودند، افزود: متاسفم که نتوانستیم که به نیمه نهایی صعود کنیم؛ ما برای تمام مردم لبنان تلاش کردیم اما موفق نشدیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان درباره دلایل باخت تیمش در برابر عراق گفت: بسیاری از شانس‌های خود را در این بازی از دست دادیم و اشتباهاتی را که مقابل شن‌زن داشتیم دوباره تکرار کردیم، با اینکه پس از دریافت ۲ گل به بازی برگشتیم اما ثمری نداشت.

وی درباره عملکرد بهتر بازیکنانش در نیمه نخست بیان کرد: همه چیز به اشتباهات خودمان برمی‌گردد، شاید بازیکنان ما تصور می‌کردند که نیمه دوم هم مانند نیمه نخست است و می‌توانند به راحتی تیم برتر باشند.

ددویچ درباره اینکه ۳ گل این بازی را روی شوت‌های بازیکنان عراق دریافت کردند، تصریح کرد: ما می‌دانستیم که عراق از ۲ راه اشتباهات ما و از روی شوت‌ها می‌تواند به گل برسد و خود را برای این برنامه آماده کرده بودیم اما فوتسال بازی سریعی است و در برخی ثانیه‌ها کاری را که می‌خواهیم نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همیشه کیفش را به همراه دارد و چه چیزی داخل کیف است، گفت: همیشه کیفم را به همراه دارم؛ نمی‌توانم بگویم چه چیزی داخل کیف بود اما پرچم صربستان یکی از چیزهایی است که همیشه در کیف دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.