قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در بازی این هفته مقابل پرسپولیس همه مردم استقلال خوزستان دیگری را خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پورکیانی قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره درآمدزایی باشگاه‌های لیگ برتر گفت: ما برای درآمدزایی در فوتبال نیاز به جلسات متعددی داریم تا با رسیدن به یکسری راهکارها بتوانیم درآمدزایی کنیم. الان در اروپا تیم‌هایی مثل چلسی، رئال مادرید و ... سوددهی دارند و ما هم باید از آنها الگوبرداری کنیم.

وی درباره شکست استقلال خوزستان به سپاهان اظهار داشت: ما مقابل سپاهان خیلی خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم اما به تجربه سپاهان باختیم.

پورکیانی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پرسپولیس در اهواز تصریح کرد: امیدوارم بازی با پرسپولیس یک بازی جوانمردانه از آب در بیاید. ما بازی سختی با این تیم داریم چرا که پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است اما تلاش می‌کنیم از این هفته استقلال اهواز دیگری را به همه نشان دهیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود زمین ورزشگاه غدیر اهواز شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: این وظیفه هیأت فوتبال اهواز است که به این زمین رسیدگی کند اما مشکل خاصی نیست چرا که شنیده‌ام چمن کوتاه شده است اما به هر حال ما با مسئولان هیأت فوتبال اهواز قرارداد بستیم و به آنها پول می‌دهیم و مطمئن هستم هیأت فوتبال اهواز توانایی داشتن بیشتر از سه تیم در لیگ برتر را دارد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این باشگاه جزو باشگا‌ه‌های بدهکار است یا نه افزود: ما به هیچ کس بدهی نداریم بلکه طلبکار هم هستیم در این ۵ سالی که فعالیت می‌کنیم یک ریال بدهی نداریم و ۲۵۰ میلیون تومان هم از سازمان لیگ بابت معوقه‌هایمان طلبکار هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.