مدافع استقلال، تمرین این تیم را به دستور سرمربی ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*مانند تمرینات روزهای گذشته استقلال، پیش از اینکه تمرین آغاز شود کادر فنی دقایقی با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردند.

*میلاد فخرالدینی و کرار جاسم غایبان تمرین بودند. فخرالدینی به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت اما کرار به دلیل عدم پرداخت مطالباتش گفته می‌شود به نشانه قهر در تمرین شرکت نکرد.

*خسرو حیدری که مدتی به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشت امروز در محل تمرین حاضر شد و به صورت اختصاصی همراه مجید حسینی تمرین کرد.

*منصور پورحیدری سرپرست استقلال با لباس‌های جدیدی در تمرینش حاضر شده بود که این مسئله سوژه هواداران استقلال شد.

* پروپیچ بازیکن اهل کرواسی که امروز قرارداتش را با استقلال ثبت کرده بود برای نخستین بار در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

*ریوالدو دیگر بازیکن خارجی استقلال با چهره‌ای ناراحت در تمرین حضور یافته بود و مشخص نبود که به چه دلیل ناراحت است.

*همزمان با تمرین استقلال تیم ملی ووشو با سرمربیگری حسین اوجاقی مشغول تمرین کردن بودند. اوجاقی برای دقایقی با چند تن از بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

*در حالی که بازیکنان استقلال مشغول تمرین کردن بودند، پرویز مظلومی به یک باره به حنیف عمران‌زاده گفت که نمی‌خواهد با تیم تمرین کنی. ظاهراً سرمربی استقلال به عمران‌زاده گفته که اضافه وزن دارد و باید اختصاصی تمرین کند که این مسئله به مذاق مدافع استقلال خوش نیامد و این بازیکنان با ناراحتی بطری آب را به زمین کوبید و به رختکن رفت. در ادامه فرزاد مجیدی به سراغ عمران‌زاده رفت و این بازیکن پس از چند دقیقه و تغییر کفش‌هایش به محل تمرین باز گشت و این بار به تمرین اختصاصی پرداخت. عمران‌زاده به حدی ناراحات بود که هر توپی که در کنارش قرار داشت شوت می‌کرد و بطری‌های آب را به زمین می‌کوبید.

*محور تمرین آبی‌پوشان عبور از موانع، کارهای کششی، تمرین آقاوسط و فوتبال درون تیمی در دو گروه بود.

*حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی پوشان بودند.

*قد بلند پروپیچ باعث شده بود که بازیکنان در این مورد این مسئله به اظهار نظر بپردازند.

*دروازه‌بان‌های استقلال همانند تمرینات گذشته زودتر از سایر بازیکنان تمرینات خود را آغاز کردند و به زیر نظر حسین تراب پور به تمرین اختصاصی پرداختند.

*تمرین فردای استقلال نیز در زمین شماره دو و از روز سه‌شنبه پشت دربهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.