مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تمایل دارد در تیمی از فوتبال خداحافظی کند که پر طرفدار باشد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: در بازی با سایپا هنگام گرم کردن از ناحیه کشاله مصدوم شدم، ولی بازی کردم. بعد از شروع بازی رفته‌رفته شرایطم سخت‌تر شد و در نهایت نتوانستم به بازی ادامه دهم. الان هم زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم و امیدوارم که به دربی تبریز برسم.

مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد از آمادگی تیمش برای دیدار مقابل تراکتورسازی یاد کرد و گفت: قطعاً بازی زیبایی خواهد شد. تیم ما تاکتیکی بازی می‌کند و بازیکنان و کادر فنی هم درک متقابلی از هم دارند. در تیم ما تفاهم تاکتیکی وجود دارد و بازیکنان نیز همدل هستند. این فاکتورها می‌تواند به ما در پیروزی مقابل تراکتورسازی کمک کند. البته تراکتوری‌ها هم بازیکنان خوبی دارند، ولی به دلیل تغییرات زیاد هنوز شرایط ایده‌آلی ندارند. به نظر من هر تیمی از فرصت‌ها بهتر استفاده کند در نهایت برنده خواهد شد.

نصرتی در خصوص تقابلش با هواداران تراکتورسازی تأکید کرد: خاطرات خوبی با آنها دارم و امیدوارم که در دربی تبریز تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند تا جذابیت‌های بازی بیشتر شود. ما آماده این بازی هستیم و مطمئن باشید مقابل تراکتورسازی تیمی از پیش بازنده نخواهیم بود. هر چند در هفته‌های ابتدایی قرعه مناسبی نداریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه چرا امسال به تراکتورسازی نیامد، تصریح کرد: با من صحبت جدی نشد و همه چیز در حد پیشنهادهای ابتدایی بود. از من خواستند که برای امضای قرارداد صبر کنم، اما در نهایت قسمت این بود که در تیم دیگری بازی کنم. الان هم بازیکن گسترش هستم و از مربیان قبلی‌ام یاد گرفته‌ام، در هر کجا که هستم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار بگیرم. در حال حاضر به کادر فنی و مدیریت باشگاه گسترش فولاد خصوصاً آقای زنوزی که قلبش برای آذربایجان می‌تپد، تعهد دارم و باید بهترین عملکرد را در گسترش داشته باشم.

مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: زمانی که به تراکتورسازی پیوستم یک بازیکن ملی‌پوش بودم و آن زمان در شرایطی برای اولین بار پیشنهاد این تیم را قبول کردم که هیچ بازیکنی جرأت نمی‌کرد به تراکتورسازی برود. حالا هم قسمت این است که در این تیم نباشم، اما همیشه تراکتورسازی و هوادارانش را دوست دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در کدام تیم از فوتبال خداحافظی کند، گفت: هفت سال در پاس تهران بازی کردم، چهار سال و نیم در تراکتورسازی بودم و دو فصل هم برای پرسپولیس بازی کردم. هر کدام از این تیم‌ها برای من روزهای خوبی را رقم زدند، ولی دوست دارم در یک تیم پرطرفدار از فوتبال خداحافظی کنم. حالا باید دید قسمت چه خواهد شد و در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.