مهاجم هلندی سرخپوشان مونیخی پس از شکست این تیم مقابل ولفسبورگ در سوپرجام آلمان تأکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش باید منتقد خود باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل نویر که شب گذشته (شنبه) در دیدار سوپرجام آلمان پس از تساوی یک - یک بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ در دیدار سوپرجام آلمان، در ضربات پنالتی نتوانست تیمش را از شکست مقابل ولفسبورگ نجات دهد، گفت: ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما متأسفانه در دقیقه پایانی بازی خط دفاعی‌مان شکست. این شکست بدی بود، چون ما بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم و با در اختیار داشتن مالکیت بیشتر توپ، تیم برتر میدان بودیم.

آرین روبن، مهاجم هلندی سرخپوشان مونیخی هم عنوان کرد: از اینکه این جام را از دست دادیم، ناراحت شدم. به هر حال فوتبال همین است و در یک دقیقه همه چیز می‌تواند تغییر کند. ما باید خودمان را مورد نقد قرار دهیم، چون باید زودتر کار ولفسبورگ را تمام می‌کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم و اگر با نتیجه ۲ بر صفر پیش می‌افتادیم، کار این تیم تمام بود.

ژروم بواتنگ، مدافع ملی‌پوش بایرنی‌ها هم پس از بازی سوپرجام آلمان اظهار داشت: نباید درست در لحظه آخر گل می‌خوردیم، ولی روی هم رفته باید از عملکردمان راضی باشیم. بایرن تیم برتر میدان بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید کار را در همان جریان بازی تمام می‌کردیم. جای تأسف دارد که در ضربات پنالتی مغلوب شدیم، ولی فکر می‌کنم بایرن خوب کار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.