سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه راحتی قرار گرفته و می‌تواند به آسانی راهی نیمه‌نهایی شود.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در آسان‌ترین گروهی که امکان داشت قرار گرفتیم و این موضوع صعود ما را به دور بعد راحت‌تر می‌کند، اما بازی نیمه‌نهایی هم بسیار مهم است و در واقع کلید این مسابقات همین مرحله است. اگر هر مربی قرار بود گروهش را انتخاب کند، همین گروه را انتخاب می‌کرد.

وی افزود: هر مسابقه‌ای استراتژی خاص خود را دارد و این مسابقات مانند لیگ نیست. برای مرحله نیمه‌نهایی باید برنامه‌ریزی داشت که حتما کادر فنی برای این مرحله فکری کرده‌اند. در گروه مقابل تایلند، ویتنام و ژاپن هر ۳ تیم‌های خوبی در آسیا هستند که برای حضور در نیمه‌نهایی یکی از آنها باید حذف شود، در حالی که در گروه ما صعود به نیمه‌نهایی آسان است.

* مالزی اصلا حریف خطرناکی نیست

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به حریفان ایران در مرحله مقدماتی اظهار داشت: در جام جهانی کوچک قبلا با مالزی بازی کرده‌ایم و اصلا حریف خطرناکی برایمان به شمار نمی‌رود. من با مسئولان این تیم در ارتباط هستم و در جریان تمرینات آماده‌سازی‌شان قرار دارم. آنها هیچ کاری نکرده‌اند و میزبانی را هم با اجبار گرفته‌اند.

مظفر با اشاره به تمرینات منظم تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: با اردوها و تمرینات طولانی مدتی که داشتیم و همین طور برگزاری دیدارهای دوستانه فکر می‌کنم در قهرمانی آسیا فینالیست شویم.

وی همچنین درباره آغاز تمرینات تیم دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر، گفت: از اوایل تیرماه تمرینات ما شروع شده است. برای لیگ امسال فاطمه اعتدادی را از قزوین گرفته‌ایم و در صورتی که رضایت‌نامه نسیمه غلامی، شیما کریمی و مقیمی هم گرفته شود این بازیکنان را به خدمت می‌گیریم. با جذب این بازیکنان لیست ۱۶ نفره ما کامل می‌شود.

* امیدوارم امسال کاپ قهرمانی را بگیریم

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد با اشاره به تمرینات منظم تیمش، خاطرنشان کرد: همه چیز کامل است. از جذب بازیکنان راضی هستم، تیم خوبی بستیم و امیدوارم کاپ را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.