سرمربی سابق سمپدوریا که اکنون هدایت آ.ث.میلان را به عهده گرفته، وعده داد که در پایان فصل تیمش را به یکی از سه رتبه بالای جدول سری ‌A برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سینیشا میهایلوویچ اعتقاد دارد که تیمش در پایان فصل پیش رو، یکی از سه تیم بالای جدول سری‌ A خواهد بود.

تیم آ.ث.میلان که در فصل پیش با هدایت فیلیپو اینزاگی نتوانست رتبه‌ای بهتر از دهمی به دست آورد، در این فصل نقل و انتقالات کارلوس باکا، لوئیس آدریانو و آندره برتولاچی را به ترکیب خود افزوده تا بتواند قدری از ضعف‌های خود را بپوشاند، غافل از این‌که به گفته اکثر کارشناسان، مشکلات روسونری‌ها از لایه‌های مدیریتی نشأت می‌گیرد.

میهایلوویچ در گفت‌وگویی اظهار داشت که بر مسائل خارج از زمین که در بازی‌ها اثر می‌گذارند، آگاه است و بنابراین می‌خواهد بکوشد که این مؤلفه را کاهش دهد تا بدین‌ترتیب نقش اصلی را بازیکنان در میدان ایفا کنند.

او در ادامه تاکید کرد: به هواداران قول می‌دهم که در پایان فصل، یکی از سه تیم برتر و بالای جدول باشیم. من این را بدان سبب با اطمینان می‌گویم که نشانه‌های مثبتی از جوانب متفاوت دریافت کرده‌ام. این بار همگی هم‌دل هستیم تا به هدف مشترک که همان نشستن بر کرسی قهرمانی است، برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.