سرمربی چلسی اعلام کرد هیچ رابطه‌ای بین فوتبالی که تیمش ارائه می‌کند و اتفاق‌هایی که پیشتر برای تیمش رخ داده است، وجود ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در سوپرکاپ انگلیس فردا (یکشنبه) و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

ژوزه مورینیو که در طول سال‌های مربیگری در فوتبال انگلیس ۱۳ بار مقابل آرسن ونگر قرار گرفته، هیچ‌گاه به این مربی فرانسوی نباخته است. به همین دلیل مورینیو به مسخره کردن ونگر پرداخت و با طعنه اعلام کرد شکست دادن تونی پولیس (سرمربی کریستال پالاس و وست‌بروم‌ویچ) بسیار سخت‌تر از پیروزی مقابل ونگر است!

مورینیو در این زمینه گفت: تا آنجا که یادم می‌آید، دو بار مقابل تونی پولیس شکست خورده‌ام. یک بار زمانی که در وست‌بروم‌ویچ بود و یک بار هم وقتی روی نیمکت کریستال پالاس می‌نشست.

مورینیو یکی از دلایل شکست خوردن‌های همیشگی توپچی‌ها مقابل چلسی را برشمرد. او در این مورد گفت: فکر می‌کنم باید دلیل این اتفاق را از خودم بپرسم. تلاش کردم پاسخی برای این سوال بیابم و به این نتیجه رسیدم که همیشه برای آنکه تیمم را بهتر از پیش بکنم تلاش کرده‌ام. تلاش می‌کنم راه‌های متفاوتی را پیدا کنم که بتوانم تیم‌های مختلف را شکست دهم اما همیشه به این مساله رسیدم که خیلی از اتفاق‌ها همواره علیه تیم من بوده‌اند. دلیلی برای این موضوع پیدا نمی‌کنم اما خوب همیشه هم همین بوده است.

مورینیو ادامه داد: هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنم که پیشتر چه اتفاق‌هایی رخ داده است. فقط به بازی‌هایی که در پیش داریم، می‌اندیشم. برای من این که تیمم هفت یا هشت بازی را شکست نخورده باشد، فرقی برایم نمی‌کند و فقط به دنبال این هستم که تیمم خیلی خوب کار کند. شکست‌ناپذیری تاثیری روی تیمم ندارد و فقط فوتبال خوبی که ارائه می‌کنیم، اهمیت دارد. به عقیده من هیچ ارتباطی بین فوتبال و اتفاق‌هایی که قبلا رخ داده است وجود ندارد.

با این که مورینیو به رکورد بد آرسن ونگر مقابل خودش اشاره کرد اما تیم تحت هدایت او را یکی از مدعیان قهرمانی در سال جاری خواند.

مورینیو دراین‌باره هم عنوان کرد: همواره به این می‌اندیشم که آرسنال تیمی است که می‌تواند در کورس قهرمانی فصل قرار بگیرد. آنها تیم بسیار خوبی هستند که بازیکنان خوبی هم در ترکیب دارند. وقتی دو فصل پیش به فوتبال انگلیس بازگشتم و به بازیکنان آرسنال نگاه کردم، احساس کردم خیلی تیم خوبی هستند و بازیکنان بزرگی را هم در اختیار دارند. اکنون همین طرز فکر را دارم و می‌دانم که نسبت به دو سال گذشته، تیم بهتری شده‌اند. تیمی قدرتمند و خوب. فکر نمی‌کنم در دیدار سوپرکاپ انگلیس، هیچ‌یک از دو تیم بخواهند دیداری دوستانه را به نمایش بگذارند. فکر نمی‌کنم جام قهرمانی که در ومبلی به تیم برنده اعطا می‌شود، هیچ شباهتی به جام قهرمانی تابستانی در کانادا و یا سنگاپور داشته باشد. قهرمانی در جام خیریه انگلیس، فراتر از اینهاست اما به هیچ وجه هم فکر نمی‌کنم تیمی که بتواند این جام را کسب کند، تاثیری در نمایش‌اش در طول فصل داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.