مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: انتظار دارم هواداران اصفهانی حمایت بیشتری از ما داشته باشند و در بازی‌های آینده سالن را پُر کنند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی پُرگل ۸ بر یک تأسیسات دریایی مقابل الخلیج امارات در اولین بازی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: قبلاً هم گفته بودم که فوتسال امارات در حد و اندازه‌هایی نیست که مقابل ما قد علم کند.

وی ادامه داد: شب گذشته خلیج فارس نام معجول خلیج ع-ر-ب-ی را شکست داد و اماراتی‌ها فهمیدند که در همه تاریخ خلیج فارس، خلیج فارس بوده و خواهد بود و هیچ‌کس نمی‌تواند این مسئله را کتمان کند.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص بازی دوم این تیم مقابل القادسیه کویت خاطرنشان کرد: بازی با القادسیه با نماینده امارات فرق می‌کند، القادسیه تیم قدرتمندی است که به علاوه محمد طاهری چند بازیکن برزیلی هم دارد. نماینده کویت تیم خوبی است اما ما باید قهرمانانه جلو برویم و به فینال برسیم.

شمسایی درباره حضور هواداران اصفهانی در بازی‌های تأسیسات دریایی گفت: دست اصفهانی‌ها درد نکند که برای حمایت از ما به سالن آمدند اما انتظار دارم هواداران اصفهانی حمایت بیشتری از ما داشته باشند و در بازی‌های آینده سالن را پُر کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )