لیما مهاجم برزیلی که ‌هم‌اکنون به ترکیب الاهلی دبی پیوسته است، تاکید کرد که برای همراهی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم پیوسته و به این منظور هم خود را مهیا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم الاهلی دبی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ با نفت کشورمان روبرو می‌شود در اعلامی رسمی بیان داشت که لیما، بازیکن باتجربه برزیلی را با قراردادی دو ساله به ترکیب خود افزوده است.

شوالیه‌های سرخ این بازیکن ۳۲ ساله و  با قدرت بدنی بالا را از تیم بنفیکا به ترکیب خود کشاندند.

دو تیم الاهلی و نفت در روزهای چهارشنبه چهار شهریور و چهارشنبه ۲۵ شهریور با هم روبرو خواهند شد.

لیما به این منظور در گفت‌وگویی اظهار داشت: می‌دانم که بالاخص برای یک همراهی تمام عیار در لیگ قهرمانان به دبی آمده‌ام؛ این آزمونی بزرگ است و من خودم را به این منظور آماده کرده‌ام.

او افزود: به سختی با هم‌تیمی‌هایم تمرین خواهم کرد و تاجایی که می‌توانم تلاش می‌کنم تا پاسخی به لطف و مهربانی‌های هواداران داده باشم. در هر حال همه بدانند که در آمادگی مناسبی هستم.

لیما که در دوران بازیکنی‌اش تا به حال به طور متوسط در هر دو بازی یک گل زده است،‌ تاکید کرد: از همه کسانی که من را راهنمایی کردند که به الاهلی بیایم سپاسگذاری می‌کنم. همچنین خودم را برای پذیرش هر نوع مسئولیتی آماده کرده‌ام. این بی‌گمان تجربه‌ای نیک در کارنامه حرفه‌ای‌گری‌ام خواهد بود.

تیم الاهلی دبی، پرهوادارترین تیم امارات متحده عربی به شمار می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.