اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: زمین چمن ورزشگاه الغدیر اهواز آنقدر بی کیفیت بود که همانند مزرعه کاشت برنج است و ما امروز در چنین زمینی بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ جمعه شب پس از تساوی خانگی تیمش در برابر راه آهن تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز می خواهم قبل از نکات فنی بازی، در مورد برنج که ایرانی مثل من عاشق آن هستند، صحبت کنم. واقعیت این است که زمین بازی امروز مناسب کاشت برنج بود و بازی کردن در آن بسیار دشوار بود.

وی افزود: اینجا در اهواز همه چیز علیه تیم فولاد است و حتی زمین بازی را نیز شبیه مزرعه کاشت برنج کرده اند در حالی که بازیکنان ما باید در این زمین، نصف بازی های خود را انجام دهند.

اسکوچیچ تصریح کرد: بازی سختی در برابر راه آهن داشتیم و بعد از دریافت دو گل از حریف، بازگشت به بازی واقعا سخت و دشوار بود ولی خوشبختانه ما موفق به برگشت بازی و کسب نتیجه مساوی شدیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بد بازی کردن فولاد اظهار کرد: جوانی بازیکنان فولاد، گرمای هوا و زمین بد بازی سه علت بد بازی کردن فولاد در این بازی بود زیرا در این زمین حتی نمی توان توپ را به راحتی به جریان انداخت.

اسکوچیچ افزود: به دبال بهانه تراشی نیستم ولی کافی است نگاهی به زمین بازی بیندازید تا مشاهده کنید که این زمین واقعا کیفیت لازم را نداشت.

وی در خصوص شعار اعتراضی هواداران در این بازی نیز گفت: از حضور هواداران فولاد در این بازی که در هوایی بسیار گرم برگزار شد تشکر می کنم ولی واقعا آنها نباید با یک بازی در مورد فولاد خوزستان قضاوت کنند و باید به تیم ما فرصت دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.