کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دراگان اسکوچیچ گفت: این بازیکن کیفیت خوبی نداشت و زمین برای برنجکاری خوب بود.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل راه آهن اظهار کرد: امروز در بازی راجع به مزرعه برنج صحبت می‌کردیم. شنیدم ایرانی‌ها عاشق برنج هستند. کیفیت زمین برای برنج‌کاری خوب بود. ما دیروز آمده بودیم برای تمرین و به خاطر کیفیت بد زمین، جمع کردیم و جای دیگری تمرین کردیم. به هر حال اینجا مثل زمانی بود که بذر کاشته می‌شد.

وی درباره بازی گفت: من از جریان بازی راضی نبودم. بعضی بازیکنان تیم نمی‌توانستند در این زمین بازی کنند. شانس‌هایی هم در این بازی داشتیم، دو گل هم خوردیم که از ضربات ایستگاهی بود و سخت بود که به بازی برگردیم اما به هر حال توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. از نحوه بازی راضی نبودم و این مسئله سه دلیل داشت. بعضی بازیکنان جوان ما خوب کار نکردند، گرمای هوا و زمین نامناسب بازی هم باعث عملکرد بد ما شد.

وی ادامه داد: من در زندگی چنین زمینی را تا به حال ندیده بودم. یک نفر در ورزشگاه گفت مهم این است که زمین سبز باشد و در دوربین تلویزیون به چشم بیاید. کیفیت زمین بازی را گرفت و سخت بود که بازیکنان در زمین حرکت کنند. ما در این بازی متوجه شدیم نمی‌شود توپ را هدایت کرد. البته گفته بودم که ما بهانه نمی‌آوریم ولی اگر زمین مساعد بود، بازی بهتری را ارائه می‌دادیم.

وی درباره هواداران فولاد گفت: به هر حال ما جا دارد از حضور هواداران تشکر کنیم. مشکلاتی در بازی پیش آمد اما کل تیم را نمی‌شود در یک بازی ارزیابی کرد و ما به عقاید تماشاگران احترام می‌گذاریم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به تمرین‌ها و آمادگی فولاد، انتظار بیشتری از این تیم می‌رفت چرا عملکرد خوبی نداشتید؟ عنوان کرد: من عرض کردم نتیجه هیچ ارتباطی به کیفیت زمین نداشته اما بعد از ۵ دقیقه بازی، بسیار عصبی شدم و شرایط نرمالی برای این بازی نبود. به هر حال دیدگاه من این است که چگونه می‌توانیم زیر دمای ۵۰ درجه بازی کنیم. مثل این بود که زیر دمای ۵۰ درجه و زیر برف بازی کنیم.

وی در پایان درباره عملکرد خط حمله تیمش گفت: عملکرد ضعیفی در خط حمله نداشتیم. ۶ شانس گلزنی داشتیم و اگر این شانس‌ها را گل می‌کردیم دیگر بحثی در مورد خط حمله وجود نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.