مربی تیم فوتبال ملوان ابراز امیدواری کرد مسئولان این باشگاه و شهر انزلی با حمایت از امیر قلعه‌نویی زمینه فعالیت او در جمع سفیدپوشان گیلانی را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر محمدی پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: خوشحالم که به این پیروزی رسیدیم. ما در این مسابقه با تمام قوا حاضر شدیم و در نهایت به ۳ امتیاز ارزشمند رسیدیم.

وی افزود: در این مسابقه پیروز شدیم اما یکی از نکاتی که باید به آن توجه لازم را داشته باشیم، این است که روی نیمکت تنها ۲-۳ گزینه برای تعویض داشتیم و با تلاش دست جمعی توانستیم مقابل تیم خوب ذوب‌آهن به برتری برسیم.

مربی ملوان با اذعان به اینکه تیمش از نظر بدنی با مشکلاتی دست به گریبان بوده است، گفت: از آنجایی که با مشکلات بدنی روبه‌رو بودیم بازیکنان ملوان سعی کردند با خطاهای زیاد کاستی‌های خود را جبران کنند.

محمدی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملوان در هفته‌های پیش رو هم موفق باشد خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه ملوان و شهر انزلی نظرات قلعه‌نویی را لحاظ کنند تا در ادامه مسابقات این مربی تیم ملوان را هدایت کند.

وی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران که آرش افشین با گلزنی در نخستین بازی تیمش رکوردشکنی کرده است، گفت: اطمینان داشته باشید امسال تیم ملوان بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرده و به نتایج خوبی خواهد رسید به شرط اینکه حمایت‌های لازم از این تیم و امیر قلعه‌نویی صورت بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.