نایب‌رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد عدم انتخاب این هیأت در مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم گفت: چرا سازمان لیگ به اعتراض ما پاسخی نمی‌دهد؟

محمد طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراضاتی که به انتخاب گیلان به عنوان برترین‌ هیأت فوتبال ایران در لیگ فصل قبل کرده بود،‌ گفت: چرا سازمان لیگ به اعتراض ما هیچ پاسخی نمی‌دهد و اعلام نمی‌کند با چه معیار و ملاکی این انتخاب را انجام داده است؟ متأسفانه با وجود اینکه حدود یک هفته از این مراسم می‌گذرد به اعتراض ما هیچ جوابی نداده‌اند و حتی برای من پیغام فرستاده‌اند که ساکت شوم. بنده تا زمانی که جوابم را نگیرم سکوت نخواهم کرد.

وی افزود: تنها زمانی دست از انتقاد برمی‌دارم که اول از مردم خوب و فهیم خوزستان معذرت‌خواهی شود و دوم اینکه بگوید بر اساس چه معیاری این انتخاب را انجام داده است.

نایب‌رئیس هیأت فوتبال خوزستان در ادامه تأکید کرد: شاید این انتخاب بر اساس روابطی که برخی از افراد سازمان لیگ با هیأت فوتبال گیلان داشتند صورت گرفته است. ما جواب‌مان را می‌خواهیم و به هیچ وجه دست از انتقاد برنمی‌داریم چرا که احساس می‌کنیم در این رابطه حق‌مان ضایع شده و در شرایطی که سال قبل سه تیم در لیگ برتر داشتیم و بدون مشکل بازی ها را برگزار کردیم باید به عنوان بهترین هیأت فوتبال انتخاب می‌شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.